Der Kommissar Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hm, glemte at faren min også i sin tid var dreven på Quake og Rise Of The Triads Så jeg foreslår gamle spill for oldiser Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Steintøff far! En far som vil ha lan =) Tror nok de fleste andre av oss har fedre som går på ski =( *sobb* Ja.... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ski er gøy det Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ski er gøy det Hykler! OT: Hadde jeg helt rent hypotetisk sett ikke blitt dratt med opp på hytta, ut på ski, hver helg, hver ferie, ved hver eneste mulighet, drasset opp bakker, dyttet ned bakker, knuffet bortover halvt islagte vann... med verdens værste, tyngste kladder av noen ski, med verdens verste skismører som far... ja, hadde jeg gjort det av egen lyst... DA hadde det vært morsomt.. /OT.. (Sorry master.... *klask på lanken* ) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det lanet jeg og 2 andre holder i hjembygda har faktisk en del i 30års alderen samt en 50 åring (ca). Ganske arti å spille mot de faktisk.. men altfor lett å knerte de Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Takker for alle svar,, skal holde dere oppdatert med lanet de skal ha, nå til helgen Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ja hold oss oppdatert, dette virker spennende Foreslår selv: Battlefield 1942 Serious Sam Selv er jeg ikke noe gira på bilspill, men Carmageddon tdr 2000 er jo et bilspill som skulle gli rett inn på de fleste pcer. Også gta2, om det da kan regnes som bilspill. HL2 Deathmatch er også knall men er redd det ikke vil gå på deres maskiner, litt synd egentlig. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Test ut Tribes Vengeance? Det funker det og det er jo moro som multiplayer spill og det er enkelt. Er gøy når du får dreisen på det og flyr rundt og mid-air disker kompisen din mens du ler rått. Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Deluxe Skijump jeg vet om mange menn på samme alder som faren din som digger det spillet :!: Endret 13. januar 2005 av bobjan Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Deluxe Skijump jeg vet om mange menn på samme alder som faren din som digger det spillet :!: far min digger det. men det er ikke 2 player på det? Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 men det er ikke 2 player på det? joda Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 men det er ikke 2 player på det? joda er det det? har ikke sett det jeg. åja. sånn hot seat eller noe sånt? spiller på samme maskin. eller går det ann over lan? Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hmm.. jeg er ikke helt sikker på hvordan det er med lan på DSJ 3.1, men det er sånn hotseat greie på DSJ 2 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Worms er vel det perfekte spillet i en slik sammenheng. Samtidig er nok ikke generelt lette bilspill å forakte heller. Men ikke prøv på noe som det tar 2timer ++ å komme inn i... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Pappa liker kabal og noe han kaller excel Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Pappa liker kabal og noe han kaller excel mener du freecell! Excel, er ikke det et regneprogram av noe slag ? Uansett her det mange gode forslag og det virker ikke som faren din er kresen =) Lykke til Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) *dobbelpost Endret 13. januar 2005 av ulv Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nei jeg MENER Excel...Prøvde og være ironisk btw. Excel er et regnearkprogram. Pappa brøvde Battlefield en gang men det syntes han var vaskelig Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Faren min spiller "Far Cry".. Men han spiller en del data osv. da.. Så veit ikke om det er så lett for dissa folka dine, men faren min syn det er rått hvertfall Kan vel teste med Trackmania, det er et lite artig bilspill Og NFSU2 er rått på LAN det også Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei, Min far og 2 kompiser skal ha lan. (jeg holdt på å dø av latter når jeg hørte dette), de spiller sjelden/aldrig pc-spill, utenom kabal og sånt. Jeg må finne spill til dem, men hvilke spill er lette for dem og lære?? Jeg skal legge inn CS på maskinene, men de vil ha noen bilspill/andre enkle spill også. OMG! Hvor kul er ikke pappaen din?!! Du har ikke lyst på en bror vel? *hostkansjehanviladopteremeghost* Jeg stemmer for tracmainia og cs, da vil de sikkert kose seg Ønsker dem lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå