Sjark Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei, Min far og 2 kompiser skal ha lan. (jeg holdt på å dø av latter når jeg hørte dette), de spiller sjelden/aldrig pc-spill, utenom kabal og sånt. Jeg må finne spill til dem, men hvilke spill er lette for dem og lære?? Jeg skal legge inn CS på maskinene, men de vil ha noen bilspill/andre enkle spill også. Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 har jo alltids nfsu 1 eller 2, og worms Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Tja, bilspill? Trackmania er det veldig bra multiplayer på. Hvor gammel er faren din egentlig? Endret 12. januar 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Tøff far :!: kommer ikke på noen spill nå Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) finn ut hva pcne klarer å kjøre du, de sitter nok på noen gamle vrak Endret 12. januar 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hidden and dangerous 2 med sabre squadron Passer veldig godt for de fleste! Coop er vannvittig artig! Serious sam 2 Lite krevende og vannvittig artig Rome: Total war Hvis de vil ha mer taktisk spilling Raven Shield War of the ring Splinter cell: Pandora tomorrow (burde være 4 stk da) Half-Life 2 DM SWAT3 (litt tregt tempo, men ganske artig med riktig samarbeid) Edit: Civ 3 + conquests Endret 12. januar 2005 av blackninja Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Skal man synke veldig langt ned på det primitive, men veldig artige nivået er jo Achtung die kurve genialt Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Hidden and dangerous 2 med sabre squadronPasser veldig godt for de fleste! Coop er vannvittig artig! Serious sam 2 Lite krevende og vannvittig artig Rome: Total war Hvis de vil ha mer taktisk spilling Raven Shield War of the ring Splinter cell: Pandora tomorrow (burde være 4 stk da) Half-Life 2 DM SWAT3 (litt tregt tempo, men ganske artig med riktig samarbeid) Edit: Civ 3 + conquests Han er 47år, det ble litt mye drikking på de en kveld, så bestemte det at de skulle ha lan. Pcen er vel på rundt 2Ghz, 256ram, og Radeon 9200 128mb kort. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 eg trur nok at enkle bilspel kan være det beste (f.eks trackmania). enkle skytespel kan også gå (f.eks quake). men eg trur ikkje at strategi er så lurt, kan verte litt mykje å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Ny liste: Serious sam 2 HL2 deathmatch Trackmania Need for speed-spillene Tror egentlig det er artigere med konsoll for sånne "lan"... Hva med gamecube og micromachines Edit: samt stor tv/prosjektor og høytalere Endret 12. januar 2005 av blackninja Lenke til kommentar
Dario Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Skal man synke veldig langt ned på det primitive, men veldig artige nivået er jo Achtung die kurve genialt Ja det er et genialt spill, og de bør ha bra nok pc til det Bridge builder aka Pontifex er jo ganske kult på små venne-lan, konkurrere om å bygge den beste\billigste broa. Spilte det en del selv på et lite vennelan her en gang. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 c%c generaks er jo genialt til sånne gammle folk, pappa sitter og spiller det flere timer hver dag Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Tøff far :!: kommer ikke på noen spill nå Steintøff far! En far som vil ha lan =) Tror nok de fleste andre av oss har fedre som går på ski =( Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Tøff far :!: kommer ikke på noen spill nå Steintøff far! En far som vil ha lan =) Tror nok de fleste andre av oss har fedre som går på ski =( No Shit :!: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jippi.. pappa på lan! Ville ikke vert der selv hvert fall Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jippi.. pappa på lan! Ville ikke vert der selv hvert fall hehe jippi:) kanskje bestefar kan bli me og:D *stolt av deg som har me pappa på lan* Lenke til kommentar
Azper Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Tror dette kan bli spennende, jeg håper du holder oss oppdatert! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 battlefield 1942 hvis maskinene takler det, det er nemlig fett og sinnsykt enkelt på easy Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hm, noe bilspill jah! Faren min digger bilspill i allefall Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hm, noe bilspill jah! Faren min digger bilspill i allefall fett å kjøre jeep på battlefield da, var farlig med jeep før, kunne lett ta ut en tanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå