Kenneth Dammyr Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Hva er det i den da? Hvor gammel er den? Endret 20. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Den maskinen som kom opp i første post ville jeg gått for. Masser av kraft, hvis du ser bortifra skjermkortet, men gå for ukens tilbud på komplett så har du et som holder en stund. Å bygge selv er ikke noe videre stort problem. RAM, CPU, Skjermkort osv er ikke noe prob å få sammen. Men disse hersens USB portene i front, lamper til HD og Power osv kan være litt trøblete noen ganger. Jeg kjøpte en hel haug deler fra komplett, alt jeg trengte til en ny pc, og satte det ifra meg på en pc butikk og paya dem 500kr for å sette den sammen; fra scratch. Litt vennepris da men. Noen vil kanskje si det er litt dyrt, eller kanskje billig, uansett ville ikke jeg risikere å knekke noe, brekke noe etc. Skjermkort og Ram mekker jeg, men orker ikke sette meg inn i resten. -Ja, jeg er litt lat! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Men hvis jeg oppdater denne gamle.. Hva trenger jeg da? Maskina er 4 og et halvt år gammel Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Å bygge sjøl er ikke vanskeli, eg hadde aldri sett inni en maskin før eg bygde min for noen månedersiden, men det tok meg en time så var den ferdi og funket fint:) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Men hvis jeg oppdater denne gamle.. Hva trenger jeg da? Maskina er 4 og et halvt år gammel Nei, men fortsatt: Hva er det i den. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Det her. Vet ikke hvor mye det sier.. Har oppdatert til XP siden sist da.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Diskattstasjon, skjerm, DVD-spiller og til nød CD-brenneren. Er vel de to første som er aktuelle. En DVD-spiller til 550 vil gjøre jobben bedre enn de gamle. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Større harddidk og skjermkort?.. Har Har veldig lyst på DVD-brenner... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er ikke noe særlig tess å oppgradere den maskina der. Da ville jeg heller bygd ny. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Er ikke noe særlig tess å oppgradere den maskina der. Da ville jeg heller bygd ny. Ok.. Får se hvordan det går... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Fra Netshop - de bygger maskinen til deg for et par hundre. Gigabyte K8NS nForce3 250 AMD Athlon 64 3000+ BOXED POV GeFORCE 6600GT 128MB AGP OCZ 512MB Premier Seagate 120GB S-ATA NCQ NEC DVD-brenner ND-3520 Viking Miditower Sort Tot: 6 390,00 (inkl. mva.) Endret 1. februar 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Grouse Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tar jeg ikke helt feil så gir Komplett tre års garanti på PC de har satt sammen, kjøper du den i deler får du bare ett år på delene. I tillegg risikerer du å ødelegge deler under montering. Komplett tar 350 kr (tror jeg) for montering - da hadde ikke jeg vurdert å bygge selv. Det være seg om jeg kunne det eller ikke, garantien teller mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå