Gå til innhold

Ferdigbygget! Er denne bra?

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på en ny data som jeg har sagt her! (men siden det ble sp mye tull fortsatte jeg her). Jeg er litt lei av denne, og ønsker meg en maskin jeg kan spille spill på også, og som ikke klikker hvert andre minutt. Minstekravet mitt for ny maskin må være å kunne spille GTA3 og eventuelt San Andreas når det kommer. Prisen må være max 6500 kr uten mus, tastatur og skjerm.

Er denne bra????

På forhånd takk for hjelpa!

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei !

Opsett :

Chenbro Gaming Box Black/Orange 350W Strømforsyning

MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939 nForce3 250Ultra,SATA,GbLAN,ATX,Dual-DDR

AMD Athlon 64 3000+ 1.8 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED

Seagate Barracuda 7200.7 120GB IDE ATA/100 8MB cache 7200RPM

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5

PowerColor Radeon 9600XT 128MB DDR AGP, ATI 9600XT, DVI-I, TV-Out, Retail

SUM : 6350 KR !

Her har du en GOD maskin ! Eventuelt annet skjermkort ?

Lenke til kommentar
Har veldig lyst på en ny data som jeg har sagt her! (men siden det ble sp mye tull fortsatte jeg her). Jeg er litt lei av denne, og ønsker meg en maskin jeg kan spille spill på også, og som ikke klikker hvert andre minutt. Minstekravet mitt for ny maskin må være å kunne spille GTA3 og eventuelt San Andreas når det kommer. Prisen må være max 6500 kr.

Er denne bra????

På forhånd takk for hjelpa!

Hadde det vært et bedre skjermkort på denne PC`en hadde jeg sagt løp og kjøp! :D

Lenke til kommentar
Her har du en GOD maskin ! Eventuelt annet skjermkort ?

Tusen takk! Men som agt skal jeg spille Gta 3 og forhåpentligvis San Andreas når det kommer.. Den skal vare litt. Dere kan gjerne vise andre billige og bra ferdigbygde PC´er!

er ikke så mange av dem dessverre

Nei... Men det hadde vært fint om det fantes der ute! Men hvordan skjermkort skal jeg velge? Ligger inne på linken hvis du trykker på endre...

Lenke til kommentar

Nei! Det er ikke vanskelig å instalere et nytt skjermkort. Alt står nøye beskrevet i bruksanvisning og hw.no har en pcbygerguide der det står hvordan du gjør det.

Du trenger bare trykke kortet ned i en agp port og muligens koble strøm til kortet (avhengig av hvilket du velger).

Lenke til kommentar
Nei! Det er ikke vanskelig å instalere et nytt skjermkort. Alt står nøye beskrevet i bruksanvisning og hw.no har en pcbygerguide der det står hvordan du gjør det.

Du trenger bare trykke kortet ned i en agp port og muligens koble strøm til kortet (avhengig av hvilket du velger).

Flott! Men da trenger jeg jo bare å å bestille PC´en og skjermkortet og håpe på at det går bra! Men som sagt er det ikke m\noe annet som jeg bør gjøre om???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...