TheIlluminated Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Lurer på hva dere syns om websiden min (ligger i link underfor), fargevalg, stil osv. Har designet den slik at de fleste (de som bruker 1024x768) skal se sidene i Mozilla/Opera/IE likt uten å måtte ha noe scrollebehov på selve vinduet. Siden er ikke helt ferdig, men vil gjerne ha tilbakemelding på forbedringet etc. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 veldig klassisk design.. Liker ikke helt at du bruker Iframes. Ingen nettbrukere tar skade av en stor loddrett "heis". I FF har også denne framen en vannrett heis. Klem den sammen med 1 px eller noe. Ellers likte jeg ikke helt den gråfargen. Bakgrunnen bak "meny" kunne vært samme blånyanse som den i header.. Kildekode: Tables? det er fyfy. Lær deg HTML og CSS på htmldog. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Marvils 9 tanker: Generelt: TREIG server! (Damn) Føresteinntrykk: Litt kjedelig og trist Header: Har jeg enda ikke fått opp enda. Typografi: Jeg liker ikke Times New Roman til bruk på nettet (det er en gammel font som ble opprettet til bruk på trykk i aviser), men Waldemeister viste meg at det kan se greit ut om designet passer. Det gjorde det ikke her. Bytt font er mitt tips. Meny: Meget standard og kjedelig. Den grufulle blåfargen på linkene er ikke noe sjakktrekk. Reklame: Fjern border på Opera-reklamen. Typografi: «Luft er nøkkelen til god typografi.» Funder litt på det meget gode utsagnet der. Footer: Funker helt greit, bortsett fra fonten (se tidligere listeinnlegg). Genrelt: Skillestrekene var ikke akkurat dekorative, men fungerer vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå