Gå til innhold

Kritikk av webdesign

Anbefalte innlegg

Lurer på hva dere syns om websiden min (ligger i link underfor), fargevalg, stil osv. Har designet den slik at de fleste (de som bruker 1024x768) skal se sidene i Mozilla/Opera/IE likt uten å måtte ha noe scrollebehov på selve vinduet.

Siden er ikke helt ferdig, men vil gjerne ha tilbakemelding på forbedringet etc. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veldig klassisk design.. Liker ikke helt at du bruker Iframes. Ingen nettbrukere tar skade av en stor loddrett "heis". I FF har også denne framen en vannrett heis. Klem den sammen med 1 px eller noe.

Ellers likte jeg ikke helt den gråfargen. Bakgrunnen bak "meny" kunne vært samme blånyanse som den i header..

Kildekode: Tables? det er fyfy. Lær deg HTML og CSS på htmldog.

Lenke til kommentar

Marvils 9 tanker:

• Generelt: TREIG server! (Damn)
  • Føresteinntrykk: Litt kjedelig og trist
  • Header: Har jeg enda ikke fått opp enda.
  • Typografi: Jeg liker ikke Times New Roman til bruk på nettet (det er en gammel font som ble opprettet til bruk på trykk i aviser), men Waldemeister viste meg at det kan se greit ut om designet passer. Det gjorde det ikke her. Bytt font er mitt tips.
  • Meny: Meget standard og kjedelig. Den grufulle blåfargen på linkene er ikke noe sjakktrekk.
  • Reklame: Fjern border på Opera-reklamen.
  • Typografi: «Luft er nøkkelen til god typografi.» Funder litt på det meget gode utsagnet der.
  • Footer: Funker helt greit, bortsett fra fonten (se tidligere listeinnlegg).
  • Genrelt: Skillestrekene var ikke akkurat dekorative, men fungerer vel.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...