Gå til innhold

Sende sms til USA from Norsk mobil og omvendt


Anbefalte innlegg

heisann,

 

jeg postet denne paa hardware.no men det var sikkert feil...

 

Jeg har flyttet til staatene, og jeg kan ikke sende sms til norge, Verizon Wireless har ikke noen her i landet, saa jeg lurte paa om noen kjenner til ett system som forwarde smser til ett annet nummer. Eg kan sende til UK eller tyskland hvis det hjelper. Vitsen er at jeg ikke maa bruke internet fordi eg vet at eg kan sende derifra....

 

Problemet er at VW har ikke noen partnere inorge og dermed kan man ikke sende en sms direkte... noen som ahr forslag ka man kan gjoer?

 

Takka

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mr Ed, ka mener du? gaar det an aa sende epost til mitt [email protected] og saa ha dette forwardet til mobilen min? det hadde jo hold for meg... saa hvis det gaar an saa er det jo greit... skal se litt naermere paa det. Takk

 

Og til dere andere, det gar an aa sende sms til soesta mi som bor i uk, saa det har nok ingenting med GSM aa gjoere dessverre...:( men takk for tipsene.

 

Andre ideer?

Lenke til kommentar

Det går å sende sms fra USA til Norge og omvendt!

Jeg jobbet og bodde i Philadelphia ifjor, og hadde med min norske (3 bånds) gsm telefon. Jeg brukte T-mobile nettet der borte og hadde ingen problemer med å sende og motta. (det gjelder mms også) Eneste "problemet" var at avogtil fikk jeg ikke opp avsender, når jeg mottok meldinger.

Jeg kjøpte også en "amerikansk" telefon hos T-mobile med kontantkort, hadde heller ingen problemer med å sende og motta fra Norge med den heller.

Det jeg vil anbefale deg hvis du skal være der en stund, er å kjøpe en sponset kontantkort telefon (du får en for en rimelig penge) hos T-mobile eller AT&T.

 

MEN! ikke kjøp en dyr 3-bånds eller 3g telefon i USA, for mest sannsynlig så virker den ikke med ditt norske simkort. Kjøp heller en billig sponset telefon, så du kan kaste eller gi bort når du reiser hjem.....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...