mihcaoj Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har lest litt frem og tilbake og har funnet ut at en 350w Q-tec strømforsyning kanskje er litt i det minste laget til å både kjøre vannkjøling til cpu og X800PRO @ X800XT PE kortet mitt. Så kommer spørsmålene: 1. Hvilken strømforsyning burde jeg se etter hvis jeg eventuelt skal kjøpe ny?(Kraftig nok til både vannkjøling på CPU og grafikkortet, men trenger ikke oppfylle mye mer enn disse kravene heller.) 2. Hvilken kjøleribbe til grafikkortet burde jeg da kjøpe? 3. Vil det lønne seg for meg å kjøpe en ATi silencer til 230kr+ i stedet, og heller bare kjøle CPU'en på vann? 4. HVORFOR er Q-tec strømforsyningene så dårlige? Tror alle ting som har blitt sagt om Q-tec har vært negative... Håper på raske svar! Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvorfor de er dårlige vet jeg ikke, men jeg kan underskrive på at jeg har mye "stygt" om de, masse feil osv. Har hørt om et tilfelle hvor den begynnte å brenne Men som sagt: hvorfor vet jeg ikke Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Du har rett i at Q-Tec lager crappy PSU-er, men: 1. De fleste vannpumper går på 230V 2. Vannpumper drar veldig lite strøm. 3. En vifte eller to til vannkjølingen drar heller ikke mye. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Hvilken vannblokk burde jeg kjøpe til GPU'en da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå