zzzz Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg skulle gjerne ha startet gDesklets ved oppstart. Hvordan får jeg dette til? Har FC3 og gnome. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 En mulighet er jo å kun ha gdesklets kjørende når du avslutter, og velge "save session" (eller noe lignende) når du logger av. Fungerer for meg. Lenke til kommentar
zzzz Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Av en eller annen grunn virket ikke det. Finnes det andre måter? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg skulle gjerne ha startet gDesklets ved oppstart. Hvordan får jeg dette til?Har FC3 og gnome. Du kan jo legge til gdesklets i bunnen av "/etc/X11/xinit/xinitrc"- eller "~/.xinitrc"-filen. Lenke til kommentar
zzzz Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Takk for svarene. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 I gnome kan du gå denne veien for å løse problemet: Applications -> Desktop preferences -> Advanced -> Sessions -> Startup programs Eller: Åpne en terminal og kjør gnome-sessions-properties Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå