MrQ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har rippa en musikk dvd, men det er ikke lagt til spor. Det er bare en lang konsert... Skulle gjerne fått noen tips om hvilke programmer jeg kan bruke får å få spor på denne konserten! Bør helst være gratis Tips?! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 program:audacity + din egen fantasi Lenke til kommentar
inherit Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ellers så har vi Adobe Audition som kan brukse tror jeg... Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Se denne tråden: Program som kan splitte en lang mp3 fil, uten å komprimere filen enda en gang hvis du bryr deg om kvaliteten på resultatet. Kort sagt: når du allerede har en mp3-fil, bør du unngå programmer som dekoder denne under splitting, for så å lage en mp3-fil av hver del etterpå. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Masse mp3 splitters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå