Erren Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nå har jeg funnet meg en tlf som oppfyller alle mine krav+ Nemlig 7600 Men jeg lurer på om det er en bra eller en middels tlf.. Har noen noen meninger angående alt ved telefonen unntatt tastene? Hvis det er noe jeg lurer på med tastene, så er det hvor harde der er.. Intet annet! Og vær så snill å ikke dra inn ander telefoner her hvis det ikke er en anbefaling Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Bra telefon det, utseende kan diskuteres. Men en ting jeg lurte på: Eneste butikken jeg har sett, som har 7600 på lager er komplett.no. Der koster den 5035,- kr., og hvis du har tenkt å betale en så stor sum, ville jeg heller anbefale 6630. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nå har jeg funnet meg en tlf som oppfyller alle mine krav+ Nemlig 7600 Men jeg lurer på om det er en bra eller en middels tlf.. Har noen noen meninger angående alt ved telefonen unntatt tastene? Hvis det er noe jeg lurer på med tastene, så er det hvor harde der er.. Intet annet! Og vær så snill å ikke dra inn ander telefoner her hvis det ikke er en anbefaling Logget deg på feil bruker igjen Vegard_? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hakke det, gitt. Bare bruttern som hermer litt. Du kan kjenne det igjen på at erlend setter en smiley bak nesten hver setning... For meg holder det med en smiley på slutten. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 se hos mpshop. de hadde den til 1995 en tid. Min gikk på doa etter en dag da. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) se hos mpshop. de hadde den til 1995 en tid. Min gikk på doa etter en dag da. Doa? Que? Hva betyr det? Også... mShop har 7600 på lager nå til kun 2008 ink. mva! Det er en pris jeg er villig til å betale! Når jeg kan.. Også... Trenger ikke tips om såkalte "sleeves" ettersom jeg har blitt lovet at Multinett kan få dem inn om jeg trenger :!: Endret 12. januar 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 doa = dead on arrivle Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Døde denne topicen helt? Jeg trenger hjelp her! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Vettu, hva, du og brukeren vegard er brødere.. Dere spør om det samme, igjen igjen igjen igjen og igjen. Hva er hensikten? Dere har fått den hjelpen vi her på forumet har å tilby. Kjøp eller gi faen, jeg begynner iallefall å bli lei av maset ditt og broren din sitt om 7600. Dere har blitt flere ganger anbefalt om andre telefoner, likevel fortsetter dere om denne, så kjøp den da. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Ok, ok.. Ro ned litt da.. Har egentlig ikke fått no seriøst svar.. Vegard spør om 7600 i forhold til andre telefoner, jeg spør om den alene.. Jeg spurte om noen mulige erfaringer eller tips om denne.. Eller noen personlige råd.. Takk til deg, nå drepte du denne tråden Dessuten.. Det heter brødre, ikke brødere.. Endret 15. januar 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ok, ok.. Ro ned litt da.. Har egentlig ikke fått no seriøst svar.. Vegard spør om 7600 i forhold til andre telefoner, jeg spør om den alene.. Jeg spurte om noen mulige erfaringer eller tips om denne.. Eller noen personlige råd.. Takk til deg, nå drepte du denne tråden Dessuten.. Det heter brødre, ikke brødere.. det som er ramset opp i Vegard sin tråd, er i praksis det du ville få her. Telefonen er møkk tvers gjennom, og ikke verdt pengene. Den duger ikke særlig til hverken mp3,sms eller noe særlig annet. kanskje ved 1995 så er den verdt det. Min døde dog etter 1-2 dager så jeg gav opp. Samme gjorde min 6650 som jeg kjøpte i Bergen. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Spesielt dårlig med telefoner fra Bergen eller? Nu vel.. Dårlig valg, mao? Har du et annet forslag da? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Spesielt dårlig med telefoner fra Bergen eller?Nu vel.. Dårlig valg, mao? Har du et annet forslag da? mao? Hva betyr det? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det betyr Med andre ord Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Denne tråden har sklidd ut i grøfta, som har blitt vasket ut av en flodbølge... Altfor mye off topic snakk og tonen i denne tråden er langt fra hyggelig. Henviser til retningslinjene, særlig første del av punkt 1: #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Stenges. Endret 19. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg