osmoen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) heisann etter å ha lagt inn alle windows updates på maskinen, foruten sp2, kommer fremdeles windows update-ikonet til syne i tray. det bare ligger der og vaker uten å gjøre noen nytte for seg. tittet innom windows update-sidene for å se om jeg hadde noe som ikke var lastet ned enda, men den gang ei. service pack 2 var heller ikke synlig på denne siden, til tross for at jeg ikke har lastet den ned enda. er det problematisk å få fjernet dette på en måte uten å måtte skru av auto-updates? blir litt for mye å gjøre i lengden dersom jeg må kjøre ctrl+alt+delete på wuauclt.exe hvert 2. minutt - ja, den dukker opp igjen så fort den er avsluttet. EDIT: for lang emne-tittel Endret 12. januar 2005 av Frikky Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Deaktiver automatisk oppdatering? Trykke på oppdaterings ikonet, så kommer oppdateringsvinduet opp tror det skal være en "avansert" knapp der Endret 12. januar 2005 av Rodwelt Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Du får vel installere sp2 da. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) kanskje ikke bra nok forklart i første innlegg; #1: ikonet bare ligger der, gjør ingenting og man kan intet med det gjøre heller, inkludert høyreklikking #2: om du hadde lest hele innlegget mitt ville du sett at det sto at service pack 2 var forsvunnet fra windows update. ikonet ligger fortsatt i tray uten å ha gjort noe som helst, forskjellen fra da jeg tok bildet er at klokken nå har rukket å bli 20:18 EDIT: har valgt å skru av automatisk oppdatering - ulempen er jo da at jeg må sjekke windows update manuelt i ny og ne Endret 12. januar 2005 av Frikky Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ikonet ligger der for å få deg til å installere SP2. Du får ikke installert noen andre oppdateringer (som har kommet ut etter SP2) før du har installert SP2. Mener jeg å ha lest... Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 har iallefall installert mange oppdateringer etter sp2 kom ut dessuten hadde ikke ikonet noen mening, det bare lå der med prosentindikatoren sin, som om jeg skulle hatt oppdateringer under nedlastning - hvilket jeg da ikke hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå