Doffen01 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg prøver igjen. Jeg kan ikke laste ned fra WinMX og DC++, fordi en brannmur hindrer meg å connecte. Det har funket før, men jeg er ikke sikker på når det begynte å skje.. JanFredrik: SP2? Og, hvor er den innebygde brannmuren? Hvor ofte kan man bumpe? Hver 24 time? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Windows Brannmur i Service Pack 2: Start - Kontrollpanel - Sikkerhetssenter Lenke til kommentar
Doffen01 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Ok, men det er ikke noe Sikkerhets senter der. Det er bare: Utseende og temaer Nettverks- og internetttilkoblinger Legg til eller fjern programmer Lyder, tale og lydenheter Ytelse og vedlikehold Skrivere og annen maskinvare Brukerkontoer Dato,klokkeslett osv.. Tilgjengelighetsalternativer.. Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ok, men det er ikke noe Sikkerhets senter der.Det er bare: Utseende og temaer Nettverks- og internetttilkoblinger Legg til eller fjern programmer Lyder, tale og lydenheter Ytelse og vedlikehold Skrivere og annen maskinvare Brukerkontoer Dato,klokkeslett osv.. Tilgjengelighetsalternativer.. Du kan også disable Windows brannmuren via "Nettverkstilkoblinger". Lenke til kommentar
Doffen01 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Sorry, men jeg finner ingen steder???? Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Sorry, men jeg finner ingen steder???? har du xp sp1?` I såfall, høgreklikk på nettverkstilkoblinga og velg egenskaper. Under eine fana der skal du finne brannmur. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 mine nettverkssteder -> vis nettverkskoblinger (på menyen til høyre) -> høyreklikk på tilkoblingen -> egenskaper -> avansert -> innstillinger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå