k3rm0r Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Bytte kjøler på HK og nå vil ikke windows starte. den får loade, men det kommer ikke noe windows XP bildet. rett etter den loading tingen er noen tips? Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Eg får starta den i min andre maskin et NF7-s2 eg bruker et NF7-s v2.0 så er samme chipsettet.. prøver eg å starte windows fra CD får eg en feilmelding og må restarte. så får ikke akkurat gjort stort der heller.. Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Mulig det er styleXP oppstarts tingen som har fucka det. men kommer jo fint inn i windos fra min harddisk på den andre maskina.. :S merkelig andre gir bare svart skjerm etter loading(den før windows XP loadingen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Bumping er ikke lov! Det finnes en redigeringsknapp... Reparer Windows installasjonen om du klarer å starte fra XP cd'n. Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Bumping er ikke lov! Det finnes en redigeringsknapp... Reparer Windows installasjonen om du klarer å starte fra XP cd'n. Fant ut at det var minnebrikkene som stod i feil rekkefoølgfe. måtte bytte dem. rart det har noe å si men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå