Nissen Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Viss jeg sier jeg lyver, lyver jeg eller snakker jeg sant :razz: Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Det kommer annpå om du snakker sant eller ikke :wink: Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 Ja men viss jeg snakker sant, da lyver jeg jo. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 De to alternativene er at du lyver, eller at du kommer med en selvmotisgelse. Siden du ikke kommer med en selvmotligelse konkluderer jeg med at du lyver. Ingenting du sier vil heretter bli tatt på alvor Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Legg på et lag Nanotherm så får du kanskje overklokka den litt mer :wink: Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 Viss du sier jeg lyver og jeg lyver, da snakker jeg jo sant. Men allikevel så så lyver jeg [ Denne Melding var redigert av: Nissen på 2001-11-15 18:54 ] Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Nei. Om du sier du lyver kan du ikke snakke sant. sant ? Du er selvmotsigende. Om du sier du lyver, og lyver, da får du en dobbel negasjon. Det er ikke gyldig norsk. Begge påstandene er derfor ugyldige. Konklusjon : Om noen sier de snakker sant, ikke tro på dem. Om de lyver om det, løy de i stad også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå