Master Casemod Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hei..jeg har opplevd at pcen min reebooter uten at jeg manuelt gjør det. vet ikke hva som er feil. har følgende oppsett: Asus A7n8x-e deluxe hk amd athlon xp 2500 barton @ 2004mhz Twinmos 1024mb ram pc3200 300W CWT PSU load temp på cpu. 30 grader idle 40-48 kant være PSU'en som tar kvelden eller er det noe annet? Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvordan i he***** kan cpuen din være på 30 grader load og 40-48 idle ? *skrivefeil* ! Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hvis du har overklokket maskinen så prøv å still den inn til normalt igjen.. Vet at jeg hadde problemer med noe lignende tidligere.. Men når restarter maskinen?? det er jo ganske vesentlig. Er det etter den har kjørt opp Windows eller 5-10 min etter oppstart? Lenke til kommentar
Surdeig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 sjekker du temp i bios eller asusprobe? Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det kan vera psu som ikkje er kraftig nok. Når psu vert belasta mykje får den spenningstap og maskina restarter seg. Prøv å kjør prime 95 full burn og sjekk spenningane ut frå psu. Eller du kan klokka ned og sjå om problemet forsvinner. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) har klokka ned igjen nå...ja det hjalp ser det ut som..men det er ikke første gang ass. det enseste jeg har i pcen som tar strøm er hk, cpu, en harddisk..en cd rom, en tempmåler som følgte med og coolermaster musketeer og en cpu vifte og 3 kabinettvifter og lys som pcen har foran på kabinettdøra+ en selvmekka bryterkontoll med 2 leds og en uv katode. det skjer bare kan ikke si når men det bare skjer Endret 12. januar 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
Surdeig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hadde akkuratt samme problem med akkuratt samme hk+cpu. feilen lå i at vifta ikke var ordentlig på. husk å sjekke tempen i bios og ikke i windows da det kan være store forskjeller her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå