Gå til innhold

Noen tanker om S700i, hvordan inntrykk har du?

mck

Anbefalte innlegg

Da er det tid for ny telefon. :cool:

I disse dager tester jeg en SX1 men tror jeg heller har lyst på S700i, hva tror dere om det? Tenker litt på utseende, kamera, taster, og ikke minst skjermen.

Er det høyttaler på S700i slik at man kan la telefonen ligge på bordet og sitte og prate som en vanlig høyttaler?

Ellers ser jeg i forumet at mp3 spilleren og headsettet fungerer bra, men jeg fant ingen emne om konkrete tanker om denne telefonen.

Er det kanskje noen andre telefoner jeg bør se på først? Nokia = nei, samsung D500 = nei, så da vet jeg ikke. Har en E700 i dag som jeg er fornøyd med, men forandring fryder er det noen som sier :whistle:

Håper på innspill her, takker for svar :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er det tid for ny telefon. :cool:

I disse dager tester jeg en SX1 men tror jeg heller har lyst på S700i, hva tror dere om det? Tenker litt på utseende, kamera, taster, og ikke minst skjermen.

Er det høyttaler på S700i slik at man kan la telefonen ligge på bordet og sitte og prate som en vanlig høyttaler?

Ellers ser jeg i forumet at mp3 spilleren og headsettet fungerer bra, men jeg fant ingen emne om konkrete tanker om denne telefonen.

Er det kanskje noen andre telefoner jeg bør se på først? Nokia = nei, samsung D500 = nei, så da vet jeg ikke. Har en E700 i dag som jeg er fornøyd med, men forandring fryder er det noen som sier :whistle:

Håper på innspill her, takker for svar :love:

Mine tanker om S700i =

Negativt:

Dårlig at du ikke kan sette i mer en 128MB minnekort. Tåpelig med "svinge-rundt" tastatur, istedenfor "dra-ned" tastatur. Hater telefoner uten Symbian OS! Ganske dyr.

Positivt:

Bra skjerm, bra kamera.

I disse dager: Vil du ha Symbian? Kjøp Nokia 6630. Ikke ? Da passer S700i bra.

Lenke til kommentar
Tenker litt på utseende, kamera, taster, og ikke minst skjermen.

Tastene:

Navigasjonstasten og menyknappene er nydelige å bruke :)

Tastaturet (1,2,3,4 osv) er veldig uvant å bruke i begynnelsen, men etter hvert er de helt fantastiske :thumbup:

Kamera og skjerm:

S700i har uten tvil det beste kameraet på det norske markedet. Bildene blir overaskende skarpe og klare i dagslys, men i mørket blir det en del støy på bildet.

Man kan også fin-innstille kameraet etter hvordan lyset er osv.

Skjermen er også den beste på det norske markedet, det ser man særlig når man bruker den som kamerasøker.

-------

Hvis du ikke trenger Symbian, så er S700i etter min mening det beste alternativet :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...