_Xander Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei..! Er det noen her som har noen tips til førsteganglading av iBook? Kan jeg bare sette i strømkabelen og bruke den med en gang, eller må jeg vente et visst antall timer elns? Er på jobb nå, slutter klokken 9, så da er det rett hjem til iBook.. Takk for tips.. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 lad 6 timer til den ikke lader mer. bruk den til den slår seg av av seg selv. lad fult opp igjen. Så kan du lade den når det passer. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Takk.... kan jeg bruke den mens den lader? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ja. står forresten mye om det der på apple sine hjemmesider. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Takk for svar.. iBook fungerer strålende.. Jeg sitter nå i gymsalen litt utenfor skolen og poster. Av alle steder så har de en WiFi sender inne i gymsalen.. :S Kos er det ihvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå