siDDis Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 eg skal ha ein bråkete 80x80 delta vifte på den(kan justere hastigheten på den i bios) på Obs Mariero har dei mange kjølere, nokon er faktisk ikkje så veldig dyre heller IE termaltake volcano 7+ anbefal meg ein god kjøler som ikkje er for dyr og er ein god del betre enn Intel sin Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Alpha PAL8942T er ganske billig på microplex.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 15:05, siDDIs skrev:på Obs Mariero har dei mange kjølere, nokon er faktisk ikkje så veldig dyre heller IE termaltake volcano 7+ litt off-topic, men Obs Mariero har blitt en veldig kjekk plass å handle :smile: De må ha en oppegående butikksjef! Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hvor ligger Obs Mariero? :smile: Hva med å få til noe slikt på OBS i Haugesund?? (skjer nok aldri,men er lovt å drømme ) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 15:45, Prog_Kick skrev:Hvor ligger Obs Mariero? Obs Mariero ligger på Mariero :smile: 10 minutters kjøring fra Stavanger sentrum. De har mye snacks ja, en hel reol med vifter, kabinetter (ganske tøffe noen av de også ) og diverse småplukk. Men skjermkort-reolen stinker! Tror ikke de har GF4MX engang, men nå er det jo et par uker siden jeg var der... Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Alpha PAL8942T er den beste ribba til P4! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 dei selger ein alpha på Obs, men han som hadde med desse kjølerane å gjøre var der ikkje idag. Nokon andre som veit om det er den alpha'en dere anbefaler? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå