Ohny Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 dette problemet er ganske irriterende, noen ganger når jeg mottar sms hører jeg "pip" lyden, mens noen ganger ikke. er det sånn symbian-syntax-error opplegg? nei det jeg mener er har det med noe med sybiam og non-symbian å gjøre? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 dette problemet er ganske irriterende, noen ganger når jeg mottar sms hører jeg "pip" lyden, mens noen ganger ikke. er det sånn symbian-syntax-error opplegg? nei det jeg mener er har det med noe med sybiam og non-symbian å gjøre? Ikke noe problem med min mobil.. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ja ok, men det er problemet er at jeg har den. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hører ikkeno "pip" lyd jeg når jeg får meldinger. Men derimot får jeg veldig ofte opp en annen feilmelding når jeg åpner meldingen etter jeg har fått den. Ikke hver gang men fryktelig ofte. En lang feilmelding som dekker halve skjermen. Husker ikke hva det står på den men det er masse tall ihvertfall Jeg bare trykker på ok og ikke bryr meg mer om den Gjør ikkeno skade. Får du også den? Har aldri opplevd "pip" lyd på noen symbian mobiler. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 eneste feilmelding jeg får var da jeg var i dk, men da var melding om "mms-mottaker....." husker ikek helt, ellers har jeg ikke fått noe mer. hos meg er det av og til "pip" lyden kommer når jeg mottar sms, altså jeg ga den mobilen til dama til jul og det er hun som peser med deg *blir gal snart* Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 For ett sammentreff Fikk akkurat en Sms. Og fikk feilmeldinga "Program lukket MMFControllerPro xyServer3d5cd412" Nøyaktig sånn er den. Men den pipelyden.... Er det sånn pipelyd som du får når du prøver å skru volumet på telefonen høyere enn det går? Volumknappen på sida. Hold telefonen som du skal snakke, og trykk oppover helt til det ikke går mer. Da kommer det en pipelyd. Er det sånn ca samme lyd? Jeg tror du bør gå til en mobilsjappe eller verksted å høre med de. Evt. sende inn på garantien. Gratis Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 har bedt henne å sende den inn, men hun maser om kvittering hele tiden. men som julegave eller gerenelt gave, så er kvittering det siste man gir, rite? apropos den feilmelding du nylig fikk, tenker jeg tilbake har jeg faktisk også fått den. aner du hva det er? jeg har stort sett bort fra den. angående pip lyden, det er den pip lyden når man har på "møte" profil, jeg husker ikke eksakt åssen pip lyd det er når man fikler med volumknappene, så jeg tør nesten ikke å svare om det er den. ellers takk eirik-h Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har fått den feilmeldinga fler ganger nå og merker det er forskjellige tall og bokstaver hver gang Aner ikke hva den gjør men noenganger åpner den ikke meldinga. Men da er det jo bare å gå inn på menyen,meldinger,innboks og åpne derifra Du må nok dessverre gi henne kvitteringa hvis hu skal sende den inn Men var jeg deg ville jeg bedt om å få telefonen så sender du den inn selv. Så slipper hu å se prisen. Problem solved Men hvis du skal sende den inn så hør om de kan ta en FW oppgradering. Jeg lurer på om det har kommet en ny en til 6260 nå. For da sender jeg inn min egen å hvis det har kommet en ny FW oppgradering. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Vel... det blir et problem om jeg skal sende den inn, hun er nå for tiden i Danmark og skal bosette seg en stund. ææhhh... samma det, hun får leve med det. det er ikke så big deal akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå