chairgame Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) jeg har tenkt å kjøpe vannkjøling til socket 939, og kanskje en GPU-blokk til X800 kort jeg har ikke så mye peiling på sånnt, men det skal være max 2000kr btw går det ann å koble på en GPU blokk på DETTE settet? og går det ann å bytte viften på dette settet? Endret 12. januar 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
hemsedal Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kjøpt 2 av den billige og kjør en på cpu og en gpu I følge omtalen her http://www.overclockercafe.com/Reviews/coo...gwater/pg5.html bør BW kunne dekke jobben, men det er nok ikke den optimale løsning for et så krevende skjermkort. Ang. vifter er det bare å velge og vrake. 120mm vifter finnes det massevis av. Støynivået er ofte det man ser på. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kjøpt 2 av den billige og kjør en på cpu og en gpu Hjelper det mye eller er det bare bortkastet? Har tenkt til å kjøpe vannkjøling til min egen på... kanskje jeg skal kjøpe to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå