Jørnan Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Cil ha e-post på mobilen, men mangler brukernavn og passord. Dette ligger på pc´en under e-posten et eller annet sted, men hvor og hvordan se passord? Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Brukernavn og passord til eposten pleier å stå i et brev fra ISP din, er det en annen konto pleier de å kreve at du oppgir en konto du kan sende nytt passord til skulle du glemme det. Vet at bl.a Telenor tilbyr å sende deg nytt passord på sms, hvis du registrerte et tlf.nummer hos dem før du glemte det. Av sikkerhetsmessige årsaker skulle jeg tro det er "vanskelig"/umulig å hente ut et lagret passord fra f.eks outlook. Brukernavn pleier i mange tilfeller å være den delen som står før "@" i epostadressen din. --- Edit: Sitter med en følelse av at jeg misforstod spørsmålet Sp+ Endret 12. januar 2005 av solar_panel+ Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Av sikkerhetsmessige årsaker skulle jeg tro det er "vanskelig"/umulig å hente ut et lagret passord fra f.eks outlook. Det er ikke vanskelig. Hadde en gang et program som kunne se hva som stod bak stjerenene. Finner det ikke igjen.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Fant det http://www.snadboy.com/ Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Takk. Skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå