Lurifaksen Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 12:56, [RCG]Balthazar skrev:Jeg er også litt nyskjerrig på hvordan det gikk :smile:Selv hadde jeg eksamen i 2000 Professional på Fredag og klarte det Kansje blir det 2000 Server før sommerferien om 2 uker...PS!Dette er feigt men det virker som siste utvei : http://mcsebraindumps.com/Moderatorer : Slett denne linken hvis dere vil... Hahaha... Fremtidens datafolk kommer til å bli en skandale... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Tok datakortet for en stund siden (ja, den er lett men greit å vise når man skal søke jobb). "Læreren" som var der for å veilede oss i det automatiske programmet hadde aldri sett noen gå igjennom alle prøvene til Datakortet så fort før... og jeg fikk gode resultater også (100% rett på noen av testene til og med ) Lenke til kommentar
swanky Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Datakortet = svaret på et spørsmål ingen har stilt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå