kleppanbear Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 (endret) 33 Endret 5. januar 2005 av kleppanbear Lenke til kommentar
hopless Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hva med å lese til eksamen? alt dette står garantert i boka di Lenke til kommentar
talisar Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Innføring i nettverksteknologi hmm? Dette er jo lett, du burde fulgt med og tatt notater:) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Ganske sent å begynne å spørre nå ja... Du burde ha fulgt med i undervisningen! Nytter heller ikke å forklare deg hva det er, når det ser ut som om du ikke har grunnleggende kunnskaper til å forstå hva vi ville ha forklart deg. Blir nok uansett til at du tar opp den eksamen på nytt - eller ikke :razz: Lenke til kommentar
kleppanbear Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 jeg vet en del, men det noe jeg ikke er helt sikker på.. dessuten ligger boka på skolen :sad: ja ja men vet du forskjellen på mandatory og roaming? hvem av de er som lagrer skrivebords innstillinger osv? Lenke til kommentar
kleppanbear Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 ?? er det ingen som vet forskjellen på mandatory og roaming profiles? Lenke til kommentar
kleppanbear Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 ha er IIS? og hvorfor går det ikke å legge inn NT 4.0 ws i XP? Lenke til kommentar
umy Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 noe av dette trur jeg du kan finne i guider, her på hw.no Lenke til kommentar
arcade Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 en IIS!?!?!? Et lite tips, ta å søk på IIS og de andre tingene du vil vite hos Microsoft.com og etterpå, kan du også prøve et søk hos Google. Regner med at du vil finne en del nyttige tips :smile: Arcade Lenke til kommentar
umy Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 File transfer protocol. protokoll for overførsel av filer på internett. ftp server: et program som lar en pc ta imot filer via ftp klienter (rett meg hvis dette ble dårlig formulert) ftp-klient eks: cute ftp , ws_ftp ------ IIS - webserver (et program som gjør at du kan vise dine hjemmesider rett fra din pc) ---- proxy server gjør slik at alle klient maskiner i et nettverk kobler seg til proxy serveren før de kommer på internett. en proxy server lagrer sist sette sider i minnet, og kan kontrolere hva som blir lastet ned Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Tror inntrykket du gir er med på å gi deg dårlig med svar her.. Det virker som om du har gitt **** i faget helt til nå.. og nå skal du plutselig slippe billig unna.. Moralen er .. ikke til stede Men.. vet desverre lite om det du spør om :smile: Lenke til kommentar
alfern Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 ITavisen.no har noe de kaller nettverksskolen, der kan det hende du finner litt som kan hjelpe deg. Ellers så er det roamingprofilen som tar seg av lagring av desktop, og generelle instillinger for brukere. ftp= file transfer protocol (filoverføringsprotokoll) IIS = Internet Information Services (inneholder blandt annet en råtten web server) gidder ikke sitte her å forelese mer for deg, du får begnne å lese litt før du skal ha eksamen.... Lenke til kommentar
umy Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 roaming: streife roaming user profiles er bruekr profiler som er lagret på serveren. dette betyr at bruker kan forandre skrivebordet sitt, og ha det samme oppsettet neste gang brukeren logger seg på , samme hvilken maskin i nettverket. brukeren kan streife rundt i nettverket uten å miste innholdet på nettverket Lenke til kommentar
kleppanbear Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 takk for svarene så langt.. en ting til.... hvorfor får jeg ikke lagt inn nt 4.0 på en maskin som har allerede XP instalert? takk igjen [ Denne Melding var redigert av: kleppanbear på 2002-06-12 16:05 ] Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 kleppanbear: det er jo mulig det, men da må du legge dem inn på egne hardiskerpartisjoner. du vil muligens få problemer hvis ikke flere hardiskerpartisjoner er tilstede eller xp som nekter deg å innstalere et så gammelt os på samme hardisk Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 14:55, kleppanbear skrev:jeg har eksamen i morgen og jeg lurer på diverse ting.hva er KIX, forskjellen på mandatory og roaming profiles? hva mener man med default profil?hvordan lager man egne hjemmeområder?Hva er en IIS, Proxy- og FTP server?påloggingscript?jeg takker for alle seriøse svarhaster Jeg har sjelden sett noe så ufattelig sjanseløst som dette her hvis du seriøst ikke vet noe av dette kan du like godt gi opp faget og satse på noe annet. Lenke til kommentar
Wishmaster-KK Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 jeg hadde nå ihvertfall ikke ansatt deg til bedriften.. synes synd på den som ansetter deg i en nettversk stilling... les gutt.. gjør litt selv, ingenting er gratis her i livet Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Istedenfor å komme med prekener kan dere vel hjelpe mannen? Tror de fleste har vært i samme situasjon før og vet hvor ille det er. Skulle gjerne hjulpet deg men vet ikke så mye. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Tja... han hadde eksamen for 3 dager siden (hvis han møtte opp i det hele tatt da). La oss få høre hvordan det gikk. Men når man i utgangspunktet ikke vet hva en ftp-server er for noe 1 dag før eksamen, da er man ille ute. Hjelper ikke med et skippertak heller da. Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg er også litt nyskjerrig på hvordan det gikk :smile: Selv hadde jeg eksamen i 2000 Professional på Fredag og klarte det Kansje blir det 2000 Server før sommerferien om 2 uker... PS! Dette er feigt men det virker som siste utvei : http://mcsebraindumps.com/ Moderatorer : Slett denne linken hvis dere vil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå