viani Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jeg tenkte meg å kjøpe en ny pc før nyttår, og bestemte meg for å bestille de forskjellige delene fra ulike butikker så jeg fikk akkurat de delene jeg ønsket meg. jeg bestillte alt samtidig 2. juledag, og håpte selvfølgelig å få alt någenlunde fort og samtidig. =) cpu og hk bestillte jeg fra www.netshop.no vilket jeg var svært glad for jeg gjorde! pakken kom tidlig, og jeg var kjempefornøyd. jeg bestillte kabinett og noen andre småting fra microplex.no, men kabinettet hadde de ikke på lager da jeg bestillte, men det fikk de inn i dag og har sendt. fra komplett bestillte jeg ram, cpukjøler, psu, en vifte og strømforsyning, men jeg glemte å sjekke om alt var på lager.. ( dumt av meg egentlig) For det viste seg nemlig at "estimated shipping" var ikke før 20050131! jeg var altså nødt til å vente en måned før delene skulle komme på lager/sendes. jeg kansellerte da bestillingen noen dager seinere når jeg oppdaget det, og fjernet de varene som ikke var på lager ( viften og pastaen), og erstattet pastaen med en større tube og en annen vifte som det stod "estimated shipping on 20050111. dette er dagen etter at den viften skulle vært på lager. ( som jeg sa tidligere fikk microplex inn kabinettet mitt i dag og sendte det med en gang. thank you!) jeg gikk inn for å se hva som stod idag. Alle de andre delene står nå "estimated shipping on 20050112" mens viften står det fremdeles 20050111. så jeg har nå kansellert den bestillingen også, og laget en ny en uten vifte, og alt ser ut til å være på lager. (bortsett fra northq psuen som jeg måtte bytte ut en en nesten lik en til 100 kr mer. den skal visst være bedre. ) alt er klart for shipping, og håper å få pakken i løpet av uken/helgen. jeg har bestillt mange andre ting fra komplett før, og har vært storfornøyd, men neste gang jeg bestiller pc utstyr må det nok bli fra netshop.no Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 komplett har tapt seg litt ja på framsiden på www.hardware.no så står det jo: Komplett.no Mest på lager, den kunne di jo fikset litt på da =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå