Gå til innhold

bestilling fra ulike butikker

Anbefalte innlegg

jeg tenkte meg å kjøpe en ny pc før nyttår, og bestemte meg for å bestille de forskjellige delene fra ulike butikker så jeg fikk akkurat de delene jeg ønsket meg.

jeg bestillte alt samtidig 2. juledag, og håpte selvfølgelig å få alt någenlunde fort og samtidig. =)

cpu og hk bestillte jeg fra www.netshop.no vilket jeg var svært glad for jeg gjorde!

pakken kom tidlig, og jeg var kjempefornøyd. :D

jeg bestillte kabinett og noen andre småting fra microplex.no, men kabinettet hadde de ikke på lager da jeg bestillte, men det fikk de inn i dag og har sendt. :D

fra komplett bestillte jeg ram, cpukjøler, psu, en vifte og strømforsyning, men jeg glemte å sjekke om alt var på lager.. ( dumt av meg egentlig) For det viste seg nemlig at "estimated shipping" var ikke før 20050131! jeg var altså nødt til å vente en måned før delene skulle komme på lager/sendes. :hrm:

jeg kansellerte da bestillingen noen dager seinere når jeg oppdaget det, og fjernet de varene som ikke var på lager ( viften og pastaen), og erstattet pastaen med en større tube og en annen vifte som det stod "estimated shipping on 20050111. :hrm:

dette er dagen etter at den viften skulle vært på lager. ( som jeg sa tidligere fikk microplex inn kabinettet mitt i dag og sendte det med en gang. thank you!)

jeg gikk inn for å se hva som stod idag.

Alle de andre delene står nå "estimated shipping on 20050112" mens viften står det fremdeles 20050111. :(

så jeg har nå kansellert den bestillingen også, og laget en ny en uten vifte, og alt ser ut til å være på lager. (bortsett fra northq psuen som jeg måtte bytte ut en en nesten lik en til 100 kr mer. den skal visst være bedre. :yes: )

alt er klart for shipping, og håper å få pakken i løpet av uken/helgen. :roll:

jeg har bestillt mange andre ting fra komplett før, og har vært storfornøyd,

men neste gang jeg bestiller pc utstyr må det nok bli fra netshop.no :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...