tutu Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Min Epson Stylus Photo R200 gikk tom for blekk her for et par måneder siden. Tok ut den svarte, og fikk ikke omla meg til å kjøpe nytt for nå. Det er seks patroner, og jeg skifta alle. Men når jeg skriver ut, kommer det ikke noe svart, alle de andre fargene virker. (6 patroner) Er det mulig at den sorte dysa har "størknet" i de mndene den stod tom? Hvordan får jeg evt. ''åpnet'' den? Stauspanelet sier at alt er som det skal nemlig, og har kjørt hode og dyserengjøring flere ganger, uten resultat. Hjelp! MVH Håkon Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Siden du har epson kan du nok bare laste ned epson printer manager eller hva det heter . Brukte det selv første gang jeg måtte bytte patron. epson nedlastnings sted, sak, hva mer kan jeg skrive her? bare å legge inn den infoen som stemmer ovenfor ditt oppsett. printer, os osv. Lenke til kommentar
tutu Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ...det har jeg gjort, og kjørt dyse og hoderengjøring flere ganger. HJELP! jeg begynner å bli desperat nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå