tokr Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg er på søken etter et tastatur med mest mulig programeringsmuligheter. Tastaturet kan være på engelsk... Har noen sett noe som virkelig frister? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Tror at logitech har et par modeller med ganske mange ekstra knapper. Lenke til kommentar
iGGy Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: tokr skrev (2002-06-12 14:33):Jeg er på søken etter et tastatur med mest mulig programeringsmuligheter. Tastaturet kan være på engelsk... Har noen sett noe som virkelig frister? Finnes en del gamle tastaturer med 24 funksjonsknapper + MYE annet drit... dunno hvor du får tak i sånt dog. Hvordan du skal programmere dem hvis du ikke kan programmere selv, vet jeg ikke.. sikkert mulig å få tak i noe progs på nettet. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Følger gjerne info med, om hvordan man lager en 'profil' for den enkelte tast. Såvidt jeg husker, kan jeg gjøre det på iTouch-tastaturet, men jeg vil ikke legge det inn ( siden man må ta masse stæsj med i tillegg ). Men det behøver ikke gjelde alle med ekstra-taster. Poenget var og få det trådløst, og sånn liker jeg det best :smile: Glemte og si, at tastene er forprogrammert til internett/ mail/ cd-rom etc., men kan endres til 'hva-som-helst'. [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-06-12 15:05 ] Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 anbefaler delt space, etter å ha brukt det i 5 år. venstre del: backspace ('rettetast') høyre del: space dette øker mulighetene for en hånd i spilling, gjør det lettere å skrive (mindre stress for lillefingeren Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Oh Yeah! Logitech's Black Cordless er helt knall! http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=9...us+%2F+Tastatur Lenke til kommentar
kolibra Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg ville gått for de skikkelig gamle vi har på kontoret med gule knapper. De er faktisk utrolig gode og trykke på... Nei da, er enig med han over meg. Logitech black cordless er et utrolig godt tastatur. (skrev denne teksten med det) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 16:50, Abdullah skrev:Oh Yeah!Logitech's Black Cordless er helt knall!http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=9...us+%2F+Tastatur helt enig. det må vel være det beste tastaturen tilgjengelig nå? har masse programmerbare ekstra knapper. vet ikke helt hva du mener med "programeringsmuligheter", men hvis du mener knapp som kan utføre en valgt kommando, vil jeg i aller høyeste grad anbefale "WinKey" Dritbra program som lar deg lage "shortkeys" (med f.eks windows tasten) der du velger program/fil som skal startes. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Microsoft har et med 17 hurtigtaster du kan bruke til hva du vil tror jeg. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 15:34, sjanten skrev:anbefaler delt space, etter å ha brukt det i 5 år.venstre del: backspace ('rettetast')høyre del: spacedette øker mulighetene for en hånd i spilling, gjør det lettere å skrive (mindre stress for lillefingeren Og hvorfor ønsker du å skrive med en hånd da? Er du mye på chatteprogrammer kanskje :grin: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 17:24, LordOfDeath skrev:Microsoft har et med 17 hurtigtaster du kan bruke til hva du vil tror jeg.Microsoft Internet Pro Kan absolutt anbefale dette tastaturet. Alle knapper kan programmeres, og softwaren er grei å bruke. Veldig godt å skrive med! PS: redigerte url'en din Lord...var litt lang. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 17:43, Afseth skrev: Quote: Den 2002-06-12 15:34, sjanten skrev: anbefaler delt space, etter å ha brukt det i 5 år. venstre del: backspace ('rettetast') høyre del: space dette øker mulighetene for en hånd i spilling, gjør det lettere å skrive (mindre stress for lillefingeren Og hvorfor ønsker du å skrive med en hånd da? Er du mye på chatteprogrammer kanskje :grin: i spill eller lignende. spiser og en del pizza/drikker mye brus/tuborg ved skjermen. er litt greit å skrive med ei hånd da :smile: chatteprogrammer er ikke å forakte når man bor in the middle of nowhere, og den nærmeste byen (som de innfødte har en slags 'tilhørighet' til) kan sammenlignes med Bryne (stavanger/sandnesfolk forstår hva jeg mener med det ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 sjanten: hvor bor du? kverneland her..... :razz: er in tha nowhere dette her oxo.... kabel og IRC har visse fordeler ja... Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Etter nøye testing, tør jeg påstå at Logitech Internet Navigator keyboard. Masse kjekke hurtigtaster, og det er utrolig deilig å skrive på! Selges på komplett.no for 324kr =) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei Nor_Beret! Sjanten bur i Danmark.Kor i Danmark husker eg ikkje i farten. Btw,kunne tenkt meg eg det tråløse logitec tastaturet og musa som nemt over. Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...18&GrpID=5&s=pl :D Lenke til kommentar
bidz Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Logitech Cordless Desktop Optical ! helt klart (avbildet en post høyere opp). Lenke til kommentar
The man! Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 finnes med ledning uten mus også, så blir det litt billigere. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg har Memorex Black Chrome og er meget godt fornøyd med det. Du finner det på multicom.... Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 19:48, sjanten skrev:chatteprogrammer er ikke å forakte når man bor in the middle of nowhere, og den nærmeste byen (som de innfødte har en slags 'tilhørighet' til) kan sammenlignes med Bryne (stavanger/sandnesfolk forstår hva jeg mener med det ) Bryne har i hvert fall en flott rundkjøring... Med piler på for å vise hvilken vei man skal kjøre rundt den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå