Gå til innhold

Språkpakker til Office XP

mack_

Anbefalte innlegg

Trenger norsk (bokmål og nynorsk) rettefunksjon til Office XP, da versjonen jeg er eier av er en engelsk versjon med kun engelsk rettefunksjon. Er dette gratis å laste ned fra Windows' nettsider? Isåfall: Hvor? (link)

Har funnet mange spåk, men altså ikke norsk! Nynorskstil til fredag ...

Håper på raske svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du trenger proofingtools, det er ikke gratis.

funker dette andre veien? dersom man har norsk versjon og ønsker feks tysk spellcheck?

Microsoft sine sider kan du se en oversikt over hva som følger med de enkelte versjonene. Den norske inkluderer: Norsk, engelsk og tysk.

Edit: For å presisere, så snakker jeg om Office...

Endret av OBServer
Lenke til kommentar

funker dette andre veien? dersom man har norsk versjon og ønsker feks tysk spellcheck?

Min utgave av Proofing Tools inneholder ordliste for over 50 språk, med grammatikksjekk for flesteparten pluss en hel haug med andre ting. Flott tilleggspakke!

Lenke til kommentar

Min utgave av Proofing Tools inneholder ordliste for over 50 språk, med grammatikksjekk for flesteparten pluss en hel haug med andre ting. Flott tilleggspakke!

hvilke ting er det du liker best med denne tilleggspakken? har du engelsk versjon av office forresten?

Lenke til kommentar

Tja, muligheten til å oversette til mange forskjellig språk er praktisk. Den er dog noe lik Babefish sin oversetter, det blir altså ikke alltid helt grammatikalsk riktig. Den omfattende synonymordboken er også veldig bra. I tillegg har jeg ordbok og grammatikksjekker for de språkene jeg trenger det til.

Endret av miCro
Lenke til kommentar
Tja, muligheten til å oversette til mange forskjellig språk er praktisk. Den er dog noe lik Babefish sin oversetter, det blir altså ikke alltid helt grammatikalsk riktig. Den omfattende synonymordboken er også veldig bra. I tillegg har jeg ordbok og grammatikksjekker for de språkene jeg trenger det til.

er det noe liknende systran? høres veldig interessant ut

http://www.systransoft.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...