Gå til innhold

hva er denne vert? Sykt bra..

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Bærbar HP pavillion zx5060. Det er 3,06 Ghz, 1024 Mb minne, Ati Mobility Radeon 9200 64 mb grafikk.. DVD brenner, widescreen skjerm, minnekortleser 5 i 1, 3 usb, firewire 4 pins, nettverk, trådløs nettverk, ++.

Hvor mye er denne vert???

Jeg har fått lyst til å kjøpe stasjonær, visste ikke va jeg fikk for denne????

Jeg kjøpte den i USA for to måneder sidan. Nå er den kommet til Norge. Koster 16000 på lefdal, tror eg det vA, DET KOSTER DEN ALTSÅ IDAG!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drit i rettskrivning! Hjelp fyren med det han spør om! "Tenk om alle retta på folk" :roll:

Jeg ville aldri kjøpt den maskina hvis den ikke var billig...er kjipt hvis den "dør" og trenger rep...tar lang tid og dyrt å sende den til usa for å reparere :ermm:

Lenke til kommentar

hadde heller betalt litt mer og kjøpt en i norge for å få full garanti osv...slipper mye styr hvis man trenger service...

:cool: Nå spørs det om man hadde kjøpt en hp pc hvis man først skulle kjøpe en bærbar til 9000+ kr :p

Endret av Makky
Lenke til kommentar

ehh, dere misforstår. HP har slik en garanti at uansett hvor den er kjøpt kan du levere den til HP i norge, viss det går noge gale me den....

Norsk tastatur er det på den, det står ikke æøå, men de fungerer fint ser du, stiller det bare inn på norsk tastaturoppsett.

Kjempe pc....

Er det noen nye forslag nå til en pris jeg kan få for den?

Lenke til kommentar

ehh, dere misforstår. HP har slik en garanti at uansett hvor den er kjøpt kan du levere den til HP i norge, viss det går noge gale me den....

Norsk tastatur er det på den, det står ikke æøå, men de fungerer fint ser du, stiller det bare inn på norsk tastaturoppsett.

Kjempe pc....

Er det noen nye forslag nå til en pris jeg kan få for den?

Lenke til kommentar
Norsk tastatur er det på den, det står ikke æøå,

Da er det IKKE norsk tastatur på den.

Stasjonær CPU (bråker, utvikler varme) og svakt skjermkort. Kanskje du finner noen som vil betale mer enn 9000 kroner, prøv på QXL som en annen skriver. En stor del av forumbrukerene her ville nok ikke betalt dette, faktisk ville de nok ikke hatt den laptopen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det du har er en ZX5060US, og det er ikke den samme som noen av de som selges i Norge. HP har noe som heter world wide warranty best effort. Det betyr i praksis at du får teknisk support på produktet uansett hvor i verden du er. Dersom det er behov for reparasjon risikerer du å måtte ringe HP i USA og selv betale frakt mellom Norge og det verkstedet HP USA har avtale med. Det er absolutt ingen garanti for at InfoCare, som tar garantireparasjoner bestilt av HP, vil ta inn en amerikansk modell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...