r_slettebo Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei. Jeg har en Bærbar HP pavillion zx5060. Det er 3,06 Ghz, 1024 Mb minne, Ati Mobility Radeon 9200 64 mb grafikk.. DVD brenner, widescreen skjerm, minnekortleser 5 i 1, 3 usb, firewire 4 pins, nettverk, trådløs nettverk, ++. Hvor mye er denne vert??? Jeg har fått lyst til å kjøpe stasjonær, visste ikke va jeg fikk for denne???? Jeg kjøpte den i USA for to måneder sidan. Nå er den kommet til Norge. Koster 16000 på lefdal, tror eg det vA, DET KOSTER DEN ALTSÅ IDAG!! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ok. hvorfor lage to likedane tråder? Ingen poeng i det, tenk om alle skulle skrevet alt to ganger? Verdt forresten... Lenke til kommentar
r_slettebo Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 verdt forresten? hva mener du? Lenke til kommentar
pri Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Han mener at du bør lære deg å skrive.. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Drit i rettskrivning! Hjelp fyren med det han spør om! "Tenk om alle retta på folk" Jeg ville aldri kjøpt den maskina hvis den ikke var billig...er kjipt hvis den "dør" og trenger rep...tar lang tid og dyrt å sende den til usa for å reparere Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Vil si rundt 9000 ja. Grafikkortet trekker endel ned på en ellers kraftig "laptop". Lenke til kommentar
meeg Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ...og hvor mye må man ut med for et norsk tastatur på denne maskinen? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) hadde heller betalt litt mer og kjøpt en i norge for å få full garanti osv...slipper mye styr hvis man trenger service... Nå spørs det om man hadde kjøpt en hp pc hvis man først skulle kjøpe en bærbar til 9000+ kr Endret 12. januar 2005 av Makky Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ca 9.000kr kanskje? Hadde iallefal ikke betalt MER for den. Ikke det at jeg hadde kjøpt den HPen uansett. Lenke til kommentar
r_slettebo Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ehh, dere misforstår. HP har slik en garanti at uansett hvor den er kjøpt kan du levere den til HP i norge, viss det går noge gale me den.... Norsk tastatur er det på den, det står ikke æøå, men de fungerer fint ser du, stiller det bare inn på norsk tastaturoppsett. Kjempe pc.... Er det noen nye forslag nå til en pris jeg kan få for den? Lenke til kommentar
r_slettebo Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ehh, dere misforstår. HP har slik en garanti at uansett hvor den er kjøpt kan du levere den til HP i norge, viss det går noge gale me den.... Norsk tastatur er det på den, det står ikke æøå, men de fungerer fint ser du, stiller det bare inn på norsk tastaturoppsett. Kjempe pc.... Er det noen nye forslag nå til en pris jeg kan få for den? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hehe.. du får legge den inn på qxl å se hva du får for den Lenke til kommentar
Filla Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Norsk tastatur er det på den, det står ikke æøå, Da er det IKKE norsk tastatur på den. Stasjonær CPU (bråker, utvikler varme) og svakt skjermkort. Kanskje du finner noen som vil betale mer enn 9000 kroner, prøv på QXL som en annen skriver. En stor del av forumbrukerene her ville nok ikke betalt dette, faktisk ville de nok ikke hatt den laptopen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nypris er nok nærmere 11.000.- idag, og den er jo litt brukt, så er du heldig så får du rundt 9000 kanskje enda opp i 10 000 om du treffer riktige personen. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ehh, dere misforstår. HP har slik en garanti at uansett hvor den er kjøpt kan du levere den til HP i norge, viss det går noge gale me den.... Det du har er en ZX5060US, og det er ikke den samme som noen av de som selges i Norge. HP har noe som heter world wide warranty best effort. Det betyr i praksis at du får teknisk support på produktet uansett hvor i verden du er. Dersom det er behov for reparasjon risikerer du å måtte ringe HP i USA og selv betale frakt mellom Norge og det verkstedet HP USA har avtale med. Det er absolutt ingen garanti for at InfoCare, som tar garantireparasjoner bestilt av HP, vil ta inn en amerikansk modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå