SckNdrsn Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Noen som kan si meg noe om kvaliteten på PSU'en under? Har kjøpt et Chieftec BX-02 Miditower, og forstått det sånn at det er denne PSU'en som følger med. Link: http://www.highpowersupply.com/product-ps-hpc360202.htm#sp Takker for alle svar Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Chieftec lager bra greier. Ikke state-of-the-art, men helt greit. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Chieftec lager bra greier. Ikke state-of-the-art, men helt greit. Ikke det beste på markedet men helt greit. Klarer du deg med de wattene den leverer noe som jeg formoder ville jeg brukt denne. Det er de med Cheiftech merke på utsiden. Har ikke oversikt over selskapet du linket til, så kanskje dette innlegget er søppel... Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Ok... så denne PSU'en leverer faktisk 360 watt? Har hørt at blant annet Q-tec oppgir overdrevent høy ytelse for sine PSU'er... håper ikke dette er tilfelle med Chieftec. Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 PSU'en jeg linket til fant jeg i beskrivelsen av kabinettet på PSdata sine sider. Ser ut som det er den som er i Chieftec-kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå