håvard87 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hallois! Har nå fått eget domene og tenkte jeg skulle legge ut et par filer for nedlasting på sida. Jeg bruker Microsoft FrontPage, men klarer ikke å legge ut filene! Neon som kan beskrive hvordan det skal gjøres? Takker... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Du må bruke et FTP-program. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Du må bruke et FTP-program. Et FTP-program? Hva er det? Hvor kan jeg få tak i et? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Smart FTP Eller Flash FXP er veldig gode begge to..hvis du googler litt finner du dem, de programmene brukes til å gå inn på FTP servere.. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Har nå lastet ned Smart FTP men sjønner ikke hvordan jeg laster opp filene! Noen som kan forklare hvordan det skal gjøres? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Duplikat-tråd. Trådstarter har laget en identisk tråd under "Webdesign, HTML og CSS", der det finnes flere slike tråder ang webeditorer fra før av. Jeg stenger denne og diskusjonen fortsetter i den andre tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg