Gå til innhold

Casemod på skoleprosjekt?

Anbefalte innlegg

Hei.. På skolen vår ska vi ha et "prosjekt" i kunst og håndverk. Vi kan lage ca. hva vi vil. Jeg tenkte litt på en case-mod eller lage et trekabinett. Skal ha prosjektet 2 timer i uken frem til påske, og jeg har aldri casemoddet eller laget kabinett før så vet ikke helt hvordan det blir med tida.

Trenger noen tips til kabinettet om hvordan jeg kan lage det eller noen andre tips til hva jeg kan lage :)

På forhånd takk for alle svar !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 spørrsmål til ;) :

Hvordan er det med vekten på et trekabinett, ? Og hvor lang tid kan jeg regne me og bruke ( må beregne tiden litt ) ?

Vekten kommer helt ann på hva slags tre du bruker tykkelse også videre! vi du kikker på worklogs til folk som har gjort det så står det gjerne vekt der på det di har gjort. viss du har et litt tungt kabinett fra før så er det ikke noe problem og komme under det.

Når det gjelder tid så kommer det ann hvor mye du er intresert i og gjøre, og hvor god du er med tre arbeid:) men er nok lurt og ikke ta med alt for mye detaljer og slik vis du skal gjøre det på skolen på en viss tid. kan lage små detaljer og slik senere!

Lenke til kommentar
weee! lage kabinett i tre på skolen jeg og :p

begynner onsdag... satser på å lage ett enkelt lett kabinett

har alle 10. klasser sånn i kunst og håndtverk eller? :o

fra klepp her ja

jeg skulle også lage kabinett i tre på skolen..... men budsjettet vi fikk var på 50kr :hrm:

jeg kommer fra nærbø og går i 10ende

Lenke til kommentar

Gikk i 10. klasse i fjor... vi hadde samme prosjekt, men lærerene sa at det ble for dyrt å lage kabinett... :thumbdown:

Er fra Karmøy forresten... ;)

Jeg har laget et trekabinett hjemme, ligger link i signaturen min... :roll:

Edit: fiksa på en setning...

Endret av Pain193
Lenke til kommentar

fra klepp her ja

jeg skulle også lage kabinett i tre på skolen..... men budsjettet vi fikk var på 50kr :hrm:

betale selv? :)

vet budsjettet er på 50.- men jeg har fått meg "innmaten" så satser på å få noen treplater fra skolen ellers skal jeg ja.. de skal skjellest ut ;)

Lenke til kommentar

fra klepp her ja

betale selv? :)

vet budsjettet er på 50.- men jeg har fått meg "innmaten" så satser på å få noen treplater fra skolen ellers skal jeg ja.. de skal skjellest ut ;)

vi fikk ikke lov å betale noe selv... :hrm: skolen skulle være gratis :mad:

Lenke til kommentar

Trenger ikke koste noe, når det er skole projekt så er det mange firmaer butikker som kan gi deg noen små ting. pc innmaten kan du jo ha fått fra et firma som skulle kaste det! plater og tre værk får du på en bygge plass! kastes store mengder plater

Lenke til kommentar
Trenger ikke koste noe, når det er skole projekt så er det mange firmaer butikker som kan gi deg noen små ting. pc innmaten kan du jo ha fått fra et firma som skulle kaste det! plater og tre værk får du på en bygge plass! kastes store mengder plater

at ikke jeg tenkte på det.... :( nå re det dessverre for sent :ermm: leverte en lapp om hva vi skulle lage på fredag... jaja får bli et prosjekt hjemme da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...