Flaffy Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei.. På skolen vår ska vi ha et "prosjekt" i kunst og håndverk. Vi kan lage ca. hva vi vil. Jeg tenkte litt på en case-mod eller lage et trekabinett. Skal ha prosjektet 2 timer i uken frem til påske, og jeg har aldri casemoddet eller laget kabinett før så vet ikke helt hvordan det blir med tida. Trenger noen tips til kabinettet om hvordan jeg kan lage det eller noen andre tips til hva jeg kan lage På forhånd takk for alle svar ! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Bare let rundt på forumet, mange andre som har spurt om akkurat det samme. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Se under Worklogs under Overklokking, bl.a. Snekker'n har jo et godt trekabinett. Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 2 spørrsmål til : Hvordan er det med vekten på et trekabinett, ? Og hvor lang tid kan jeg regne me og bruke ( må beregne tiden litt ) ? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 2 spørrsmål til : Hvordan er det med vekten på et trekabinett, ? Og hvor lang tid kan jeg regne me og bruke ( må beregne tiden litt ) ? Vekten kommer helt ann på hva slags tre du bruker tykkelse også videre! vi du kikker på worklogs til folk som har gjort det så står det gjerne vekt der på det di har gjort. viss du har et litt tungt kabinett fra før så er det ikke noe problem og komme under det. Når det gjelder tid så kommer det ann hvor mye du er intresert i og gjøre, og hvor god du er med tre arbeid:) men er nok lurt og ikke ta med alt for mye detaljer og slik vis du skal gjøre det på skolen på en viss tid. kan lage små detaljer og slik senere! Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Kommer til og begynne på neste onsdag Skal se om jeg får laget en liten worklogg til! Hadde hvert kjekt og fått det såpass bra til at jeg kunne ha brukt det Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hallois! jeg skal også ha prosjekt i kunst og håndverk, jeg går i 10. klasse. jeg skal også lage kabinett, tenkte en slags kopi av snekkern's..... hvilken klasse og skole går du på??? jeg går på kirkevoll i fana i bergen! Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Går på Hauge skole i Haugesund jeg ! Tror ikke jeg ska prøve meg på noe så flott som snekker'n sitt Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er jo bare å lage det som er viktig først da.. Så om du har igjen tid, så kan du ta de extra duppedittene balle Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har også et sånt prosjekt snart. Men kan ikke lage kabinett, for det holder jeg på med nå. Noen forslag? Kan lage hva jeg vil. Lenke til kommentar
flai Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 weee! lage kabinett i tre på skolen jeg og begynner onsdag... satser på å lage ett enkelt lett kabinett har alle 10. klasser sånn i kunst og håndtverk eller? :o fra klepp her ja Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 weee! lage kabinett i tre på skolen jeg og begynner onsdag... satser på å lage ett enkelt lett kabinett har alle 10. klasser sånn i kunst og håndtverk eller? :o fra klepp her ja jeg skulle også lage kabinett i tre på skolen..... men budsjettet vi fikk var på 50kr jeg kommer fra nærbø og går i 10ende Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Gikk i 10. klasse i fjor... vi hadde samme prosjekt, men lærerene sa at det ble for dyrt å lage kabinett... Er fra Karmøy forresten... Jeg har laget et trekabinett hjemme, ligger link i signaturen min... Edit: fiksa på en setning... Endret 15. januar 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
flai Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 weee! lage kabinett i tre på skolen jeg og begynner onsdag... satser på å lage ett enkelt lett kabinett har alle 10. klasser sånn i kunst og håndtverk eller? :o fra klepp her ja jeg skulle også lage kabinett i tre på skolen..... men budsjettet vi fikk var på 50kr jeg kommer fra nærbø og går i 10ende betale selv? vet budsjettet er på 50.- men jeg har fått meg "innmaten" så satser på å få noen treplater fra skolen ellers skal jeg ja.. de skal skjellest ut Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 weee! lage kabinett i tre på skolen jeg og begynner onsdag... satser på å lage ett enkelt lett kabinett har alle 10. klasser sånn i kunst og håndtverk eller? :o fra klepp her ja jeg skulle også lage kabinett i tre på skolen..... men budsjettet vi fikk var på 50kr jeg kommer fra nærbø og går i 10ende betale selv? vet budsjettet er på 50.- men jeg har fått meg "innmaten" så satser på å få noen treplater fra skolen ellers skal jeg ja.. de skal skjellest ut vi fikk ikke lov å betale noe selv... skolen skulle være gratis Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 vi fikk ikke lov å betale noe selv... skolen skulle være gratis Si at du hadde noe liggende Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Trenger ikke koste noe, når det er skole projekt så er det mange firmaer butikker som kan gi deg noen små ting. pc innmaten kan du jo ha fått fra et firma som skulle kaste det! plater og tre værk får du på en bygge plass! kastes store mengder plater Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Trenger ikke koste noe, når det er skole projekt så er det mange firmaer butikker som kan gi deg noen små ting. pc innmaten kan du jo ha fått fra et firma som skulle kaste det! plater og tre værk får du på en bygge plass! kastes store mengder plater at ikke jeg tenkte på det.... nå re det dessverre for sent leverte en lapp om hva vi skulle lage på fredag... jaja får bli et prosjekt hjemme da Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg skal og lage kabinett på skolen. Læreren skjønte ikke helt hva det var, så det var helt greit Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 skal alle 10ende klasser gjøre det??? *glede seg til 10endeklasse* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå