Anborn Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Har installert windows og office på nytt. Hvordan får jeg mailene inn i Outlook Express igjen. Har alle .dbx filene, men finner ikke ut hvordan jeg skal importere de inn igjen. Anborn Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Fil -> Importer/Eksporter Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Anborn Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Har prøvd det, men jeg finner ikke noe valg for å importere Outlook Express filer. Er valg for Outlook, men det funker dårlig. Har kikket litt kjapt på forumet om dette, men fant ingen løsning blandt tidliger poster. Anborn Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Vel, i min versjon (6.0) så har jeg valget mellom flere Outlook Express versjoner når jeg velger fil-importer/eksporter-messages. Ta en kikk igjen. Lenke til kommentar
jag Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Dette fungerer fint i Express, men vet ikke hvordan det er i "fullversjonen": Lag en egen mappe der du legger *.dbx filene. Gå inn i Tools -> Options -> Maintenance -> StoreFolder og velg din nye mail mappe. Lenke til kommentar
Anborn Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Takker for rådene. Jeg skjønner jeg har en alt for gammel versjon. Noen som vet hvor jeg får tak i 6.0? Anborn Lenke til kommentar
J.A. Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Går du på "Windows update" på "Start menyen" din bør du kunne laste ned den nye versjonen av Outlook Express. "Outlook" følger med office-pakken. Regner med du da har enten office-97 eller 2000, og da kan du laste ned oppgraderinger/siste versjon fra oppdateringssiden til MS-Office. http://windowsupdate.microsoft.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå