FallenA Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hva gjør jeg feil ? Jeg prøver å koble den til ved hjelp av s-video kabel, men ingen ting skjer ?! Noen triks ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hvilken laptop/skjermkort har du? har du vært på display properties og satt den opp for 2 skjermer? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo M 7400, med centrino. Skjermkortet er integrert. Hva jeg gjør for å velge 2 skjermer vet jeg ikke ! FA Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo M 7400, med centrino.Skjermkortet er integrert. Hva jeg gjør for å velge 2 skjermer vet jeg ikke ! FA høgreklikk på skrivebordet og velg egenskaper, velg så innstillinger-fana øverst, og avansert. Der vil du finne eit valg som heiter display eller liknande, avhengig av driverprodusent og kort-type. Der kan du aktivere tv-utgangen. Edit: leif var her. Endret 12. januar 2005 av Junior19 Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ok, vet ikke hvordan det er med det intel skjermkortet, men på min maskin høyreklikker jeg på skjermen og velger properties, da får jeg opp display properties, velg så settings, der får jeg muligheten for og bruke to skjermer.. jeg har også en egen knapp på maskinen for og veksle mellom skjermmodusene. hos meg er det "FN" + "F4", tipper du har det samme. Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ser det ikke slik ut? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Tar opp tråden igjen, da jeg fremdeles ikke får det til. Jeg kobler til Projektor vha. s-video kabel. Det som kommer ut av Pc er bare STØY. Hjelper ikke uansett hvilken kabel jeg bruker. Forslag ? Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) På integrerte skjermkort pleier det å være en kombinasjon på tastaturet for å få igang ekstern skjerm. Eks. FN+F6, FN+F3. Du må også stille inn projektoren til å ta inn signal på s-video, med det visste du vel kanskje. Forresten, fin hjemmekino du har Endret 12. februar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Takk for det ! JA, jeg vet at jeg kan veksle mellom ekstern skjerm, og laptopens skjerm, men når jeg velger ekstern skjerm kommer det bare støy. Ja, selfølgelig er Projektoren stillti inn rett Kan ikke fatte hva som er problemet ! Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Prøv å still oppløsningen på pc-en ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå