DesertGlow Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 TEST: Asono Opus: Den offisielle Idol-spilleren Asono fortsetter å slippe ut MP3-spillere. Denne gangen har vi tatt en titt på det de håper skal bli årets store vinterslager, Opus - den offisielle Idol 2005-MP3-spilleren. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Overhodet ikke i min gate, men det finnes sikkert både en og to fjortisser som vil like den. Synes forresten også den var urimelig dyr i forhold til hva man får. Lenke til kommentar
piit Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Flott test! Men jeg må også si meg enig i at den var noe dyr. Og er karaokefunksjonen noe folk faktisk bruker? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 relativt brukbare ørepropper. Disse vil være gode nok for de som ikke skal sette seg ned til å virkelig nyte god lyd. Når ble IDOL god lyd? Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Synes den var kul. Har også en FM SENDER i seg i tilleg. Man må gå på asono sine sider å flashe den for å få til dette grunnet norsk kringkastnings lovgivning. Senneheiser som lager hodetelefonene til alle de "dyre" asono spillerne. Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 2400 kr for en spiller med 512 MB minne^^ FØR FRAKT! Her har asono priset seg fullstendig ut av markedet, er min første tanke. Hadde sønnen min vært i "fjortissalderen,hadde jeg kjøpt en annen mp3 spiller. Lenke til kommentar
mylife Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Begynte bare å le her jeg sitter jeg. Det er ikke USB 2.0 engang. I tillegg er den grisedyr og desginet på den ligner jo en leke for en 4åring. Haha. :!: Lenke til kommentar
Teds Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har prøvd spilleren. Det var ganske morsomt med karaokefunksjonen og radioen var bra, men prisen og det festlige leketøys-designet som et barn kunne klart å lage blir for dårlig. Går da heller tilbake til min trofaste iRiver. P.S: JOG-knappen lystret ikke hele tiden, og som det ble sagt i testen var den glatt. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 er det noen som har prøvd å flashe den og bruke den som radiosender? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 er det noen som har prøvd å flashe den og bruke den som radiosender? Skulle likt å vite det jeg også. Ikke at jeg har noen direkte interesse for det, men synes slike modefikasjoner er morsomme Synes det kom fram veldig mange gode poenger i testen! Likte det Lenke til kommentar
madda Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hele fjortiss preget i starten av testen gjorde at jeg ikke gadd å lese den. like greit sikkert . jeg ville jo aldri kjøpt spilleren uanz lzm. fjortisser greier er lzm ikke noe for meg lzm. KJARTAN ER SØT! Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Noen som vet hvordan/om du kan koble denne til stereoanlegget? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Eg er litt forvirra her, i testen står det Over 2000 kroner må man ut med for å få den minste versjonen med 256 MB Mens i Prisguiden og på Asono sine heimesider står det at 256-versjonen koster 695,- og 512-versjonen 1395,-. Rota veldig her eller? Ellers likte eg ikkje at indikasjon på om du lytter til mp3 eller radio eller om du har på karaoke tar så stor plass på displayet, det såg også litt rotete ut. Noen som vet hvordan/om du kan koble denne til stereoanlegget? Koplar høyretelefonutgangen på spelaren til Line In, AUX eller liknande på stereoanlegget ditt. Endret 12. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Dette er en såpass gammel test, derfor er prisene feil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Sjå der ja, var frå Januar 2005 denne :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå