akira7 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Dama trenger en ny laptop og budsjettet skal være på 10k. Maskinen skal brukes til film, for det meste photoshop, osv. Har vurdert Netshop notebook 1557A. Anbefales den? Tusen takk for svar Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 tror jeg kan garantere at det ligger HVERTFALL 10 lignende tråder her på forumet (og kanskje fort 50) ... bruk den fine søk-funksjonen .. den er der for en grunn. Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Dama trenger en ny laptop og budsjettet skal være på 10k.Maskinen skal brukes til film, for det meste photoshop, osv. Har vurdert Netshop notebook 1557A. Anbefales den? Tusen takk for svar gå for den der du! Veldi,veldi gode og fine specs til en fin pris Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Altså, selvom jeg er en heterofil mann, jeg kan godt være dama di hvis du kjøper bærbar til alle damene dine :D Karma Endret 12. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 tror jeg kan garantere at det ligger HVERTFALL 10 lignende tråder her på forumet (og kanskje fort 50) ... bruk den fine søk-funksjonen .. den er der for en grunn. I know, men ville ta det opp fordi jeg vil høre hva dere syns om maskinen. Evt andre anbefalinger som er bedre til 10k Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 tror jeg kan garantere at det ligger HVERTFALL 10 lignende tråder her på forumet (og kanskje fort 50) ... bruk den fine søk-funksjonen .. den er der for en grunn. I know, men ville ta det opp fordi jeg vil høre hva dere syns om maskinen. Evt andre anbefalinger som er bedre til 10k ække stort bedre å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå