Medrakil Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hei, jeg lager en sak til sida mi der en undermeny for den aktuelle siden man er inne på skal vises i en boks, og dersom det ikke er noen undermeny for den siden, skal det vises en tilfeldig quote fra et annet script. Dette fungerte veldig fint fram til nå med at jeg brukte et switch-statement på include-parameteren i url'en (index.php?i=index, f.eks.), men etter at jeg gikk over til dabear sitt sikre inkluderingsscript så har det ikke funka, hverken med $_GET eller $include. Er det fordi variabelen $include kun er tilgjengelig fra inni funksjonen? Hvordan kan jeg i så fall fikse dette? (ja, jeg posta i den tråden først, men så innså jeg at det er ikke er stedet for å spørre om sånne ting, da det nesten ikke er noen i brukerguider-forumet - beklager det som kan virke som - og kanskje til og med er (!) en bump ) EDIT: Nå fikk jeg visst svar i tråden, gitt, da er det bare for en mod å stenge denne. Endret 12. januar 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå