Torjus Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Min 120mm vifte har en rød og en blå ledning. Disse er for korte hvis jeg skal ha vifte styring. Så hvordan kan jeg forlenge disse? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 til min viftestyring fulgte det med "forlengere", men jeg tror det burde gå med vanlige litt tynne ledninged til å bare skøyte med. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Ok, samme hvilken farge vel? Hvordan kan jeg få det fint? Lenke til kommentar
pæren Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Samme hvilken farge ja, bare pass på å ikke få mindre dimensjon på skjøytekablene en de som kommer fra vifta. Det finnes flere måter å skøyte på som sukkerbit, tvinneing eller lodding. Isoler med eletrikertape på de to siste... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Samme hvilken farge ja, bare pass på å ikke få mindre dimensjon på skjøytekablene en de som kommer fra vifta.Det finnes flere måter å skøyte på som sukkerbit, tvinneing eller lodding. Isoler med eletrikertape på de to siste... Er det noen grense på hvor lang kabelen kan være? Feks jeg har lyst til å ha neon lys i akvariet og kabinettet står max 5m ifra... går det? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Tror da det burde virke Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Noen lys 5 meter bort i akvariet skulle ikke være noe problem. Snakker du om kalde katoder ol. må du føre 12volt bort og ha inverteren i nærheten. Mine erfaringer sier at skjøtekabler mellom katoder og innverter fører til dårligere lys. Dvs. katodene lyser bare i ene enden sov.. Til viften må positiv og negativ polaritet kobles riktig! Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Lite tips: Krympestrømpe..... Skal du lodde ledninger og vil at det skal se pent ut, ikke bruk tape.... det er for husmødre... De har ett kjekkt sett på Class Krympestrømpe For å krympe kan du bruke varmlutspistol, loddebolt, ligther, cpu uten kjøleribbe..... Bare kreativiteten som setter grenser Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Er det ikke heller bedre å bruke denne da, OM vifta forsatt har den 3pins pluggen på link Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Er det ikke heller bedre å bruke denne da, OM vifta forsatt har den 3pins pluggen på link Sjenialt Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Er det ikke heller bedre å bruke denne da, OM vifta forsatt har den 3pins pluggen på link Ikke no moro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå