b0rre Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hallo folkens! Jeg har en 19" LiteOn skjerm..Jeg var i windows og feklet litt med forskjellig..så stilte jeg skjermen til og være på 200hz..jeg trøkte bruk, og det funket faktisk, helt til jeg skulle restarte maskinen, da når den startet opp så hadde jeg bilde i oppstart der du loader ram etc..men når jeg kom til d bilde at jeg skal logge inn, så kom d opp en notice på skjermen at jeg kjører for mye hz, så skjermen blei svart...hvordan får jeg stilt ned hz`en igjenn? når jeg ikke har bilde .. ? plz HELP! thx på forhånd Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Start maskinen i sikkerhetsmodus ved og trykke F8 under oppstart. Så stiller du tilbake skjerminnstillingene, evt. også legge inn drivere til skjermkortet på nytt. Lenke til kommentar
Espenwangj Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 du bare går inn i sikkerhets modus å skifter oppløsning så går den automatisk tilbake til den laveste oppløsninga når du restarter igjen Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 hm..var i sikkerhets modem og skjekka, men når jeg gikk inn på innstillinger igjenn så sto det bare på maskinvareinnstillinger..dvs at kan ikke stille på hz i safety mode Har ikke prøvd og reinstallere skjermkort driverne , så skal prøve..uff..zzz Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hm..var i sikkerhets modem og skjekka, men når jeg gikk inn på innstillinger igjenn så sto det bare på maskinvareinnstillinger..dvs at kan ikke stille på hz i safety mode Har ikke prøvd og reinstallere skjermkort driverne , så skal prøve..uff..zzz Installerer du nye drivere så vil instillingene automatisk stilles til standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå