chaos_elf Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 hehe....ja har det.....har ikke skjønt det ganske lenge nå jeg Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er det 5.1 kort? Isåfall er det jo en drøss utganger... Det meste av musikk spilles jo av i stereo så du kan jo prøve med headset i noen av de andre utgangene og se om du får lyd i de andre. Er det ikke veldig mange som har problemer med innebygd lydkort ? Må da være noen som kan hjelpe... Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 det er et innebygd 7.1 kort.....fant frem et headset og prøvde, men ble ikke noe lyd da heler Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det er vel iallefall 3 utganger... Gul,oransje og sort hvis jeg ikke tar helt feil... Har du ikke noen mixer eller noe? Prøv og gå inn i mixeren i windows og sjekk at det ikke står på digital out eller noe sånn... Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 ja har de....men er ikke sikker på hva du mener med mixer i windows....hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hei,jeg har den samme HK. Prøv denne driveren her.. http://www.msi.com.tw/program/support/driv...3&CHIP=3&COM=12 Endret 14. januar 2005 av o(O)phus Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 har prøvd den....funker ikke Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 har prøvd den....funker ikke Da bør du nok sende kortet tilbake til leverandør.. Forklar situasjonen og la dem få teste hva som er galt. Så får du heller ett nytt ett som funker da vetu. Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 ja seff....har fåttt noen til å se på det og vi trur det er hovedkortet det er feil med. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvis du har lagt inn de orginale lyd-driverne fra CD`en, så skal du finne "Sound Effect Manager" i Kontrollpanel. Der kan du stille lyd-utganger. Lenke til kommentar
ola87 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 lyden forsvinner plutselig fra pc'en. Jeg hadde det samme problemet for 1 måned siden og ble da bedt om å skifte høretelefoner. Gjorde det og det funket,men nå forsvinner lyden og jeg bruker ikke høretelefoner engang... what can I do??? er irriterende uten lyd på data'n... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå