embark Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Herrejemini! Bor på Stord, Hordaland og det er nesten livsfarlig! Da jeg kjørte (moped) hjem fra skolen, holdt jeg på å kollidere i en bil i motgående kjørefelt fordi det blåste sånn at jeg føyk inn i det andre kjørefelt . Men det som egentlig er utrolig er at strømmen ikke har gått enda... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 synest ikkje det er så gale eg. Bur i kvinnherad og slapp å trø på sykelen når eg skulle på jobb Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 synest ikkje det er så gale eg. Bur i kvinnherad og slapp å trø på sykelen når eg skulle på jobb Jaja, det kan jo ha visse fordeler og da :!: Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det blåser friskt i Kristiansand også. Danskebåten slet seg i dag tidlig: http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/kri...ticle256759.ece Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp, når jeg skulle kjøre over varoddbrua i dag på mopeden så jeg at det på broa som går inn mot byen en kjedekolisjon :\ Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp, når jeg skulle kjøre over varoddbrua i dag på mopeden så jeg at det på broa som går inn mot byen en kjedekolisjon :\ Du leker med livet om du kjører over varoddbroa på moped i dette været Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jaja, det kan jo ha visse fordeler og da laugh.gif Jo, men trur eg skal sitte på med nokon heim fra jobb. Har mot vind då. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp, når jeg skulle kjøre over varoddbrua i dag på mopeden så jeg at det på broa som går inn mot byen en kjedekolisjon :\ Du leker med livet om du kjører over varoddbroa på moped i dette været Kan jo ikke risikere å få fravær Har alt for mye allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Finnes allerede en tråd om dette emnet. Fortsett her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg