viranth Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Har et KG7-Raid hovedkort der bios ikke lar seg oppgradere ,har prøvd alle muligheter. Hadde tenkt til å oppgradere cpu, men dette er da ikke mulig siden hovedkortet ikke støtter xp2100+ da jeg ikke får oppgradert. Noen andre med samme problemet? Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Har samme problemet med mitt MSI Turbo II kort :sad: Får ikke oppgradert bios uten att det blir masse feil i oppstart av OS. Dette skjer uansett om jeg gjør dette manuelt eller bruker Live uppdate bios :sad: Har også prøvd og innstalere nytt OS etter biosoppgradering men får feil på OS hele tiden :sad: Så jeg var bare nødt til og gå tilbake til min første bios (orginalbiosen) Så nå kan jeg ikke kjøre mere enn en XP 1900+ PGA "gammel bios" :sad: men men har ikke tenkt og oppgradere min cpu mere på dette hovedkortet anyway (har en xp 1500+), ja venter heller på hammer jeg _________________ The days of the Hammer... [ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-12 14:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå