Migr Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hey Jeg leste en gang at omega driveren var bra..men vi har faktisk eg symaskin av omega og jeg har sett det som reklame i en svømme konkuranse.. hva mer fines det av omega? og de har klokker! Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Kult, men er du sikker på at det er samme "Omega"? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 vil påstå at det er lite sannsynlig..... Lenke til kommentar
Migr Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ja tror no det alle har den logoen Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Den logoen er kun en bokstav som står for, ja nettopp, omega. Det finnes ikke en bedrift/ et merke som heter omega som lager drivere, men det er en person som lager noe han kaller "omega-drivere". Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 men det er en person som lager noe han kaller "omega-drivere". Han lager heller ikke drivere, men setter sammen en pakke fra de tidligere utgitte driverene til ATI, for kompatibilitet, ikke for ytelse. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 men det er en person som lager noe han kaller "omega-drivere". Han lager heller ikke drivere, men setter sammen en pakke fra de tidligere utgitte driverene til ATI, for kompatibilitet, ikke for ytelse. Ytelsen på Omega drivere i forhold til catalyst drivere er faktisk merkbart bedre i visse spill, så faktisk burde man vurdere omega drivere. Smarte drivere. Økte 25 fps i snitt når jeg bytta fra ATi driver til Omega driver i COD : UO Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Du kan nok i visse tilfeller få bedre ytelse ja, men det er på bekostning av lavere bildekavlitet (less eye candy). Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Omega klokkene er kjent for fantastisk raske drivere. Så bra er de at disse klokkene faktisk går et minutt fortere pr time enn andre klokker som er basert på annet drivverk Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Omega klokkene er kjent for fantastisk raske drivere. Så bra er de at disse klokkene faktisk går et minutt fortere pr time enn andre klokker som er basert på annet drivverk Kommer de med egne programmer for overklokking da, tro? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg som bare forbinder omega med klokker... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 det gjør jeg også... selv om jeg ikke kan si at jeg liker de klokkene noe særlig Certina er tingen derimot Jeg fikk denne til 20 års dagen (selv om det er noen dager til ennå) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Omega Seamaster er jo temmelig vanlig, men en passe fin og dyr klokke hvis det er det man er på jakt efter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå