lynx55 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Noen som kan hjelpe? Hvor kan jeg stille inn at msn ikke skal starte ved oppstart av maskina? har litt trøbbel med denne, så det har vært ønskelig å starte uten. Lenke til kommentar
lynx55 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg mener Windows messenger Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Start > Kjør > msconfig > OK > Oppstart. Så finner du Windows Messenger, og huker den vekk! Endret 12. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ellers så har du muligheten til å slå av dette under "General" i options på msn også, bare å fjerne haken på "Automatically start MSN messenger when I log on to windows". Lenke til kommentar
lynx55 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Takk, det var hurtige og meget greie svar Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvis du mener den Messeneger-versjonen som følger med XP, så går det ikke an å fjerne denne med msconfig, eller ved å skru den av i selve programmet. Det eneste som skjer er at den ikke synes lengeer. mem programmet msmsgs.exe, som er Windows Messenger vil likevel bli liggende å kjøre i bakgrunnen. Eneste måten å bli kvitt det på er å avinstallere hele greia. Gå til start -> Kjør og skriv: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove3 Trykk ok, og restart maskinen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hvis du mener den Messeneger-versjonen som følger med XP, så går det ikke an å fjerne denne med msconfig, eller ved å skru den av i selve programmet. Det eneste som skjer er at den ikke synes lengeer. mem programmet msmsgs.exe, som er Windows Messenger vil likevel bli liggende å kjøre i bakgrunnen. Eneste måten å bli kvitt det på er å avinstallere hele greia. Tullball! Jeg har ikke avinstallert Windows Messenger, men jeg lar den ikke starte opp automatisk. Og hos meg er det ingen prosessmed navnet msmsgs.exe som kjører! Endret 12. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Edit: pmarius har rett (jeg har iallefall denne prosessen gående...) Endret 12. januar 2005 av Jorek Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Edit: pmarius har rett (jeg har iallefall denne prosessen gående...) Jeg har ikke det... Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har ikke det... Hmm, jaja... Jeg har iallefall det... Jeg aner ikke hvorfor det er forskjellig... Lenke til kommentar
akh Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Fordi det er forskjell på windows messenger og MSN messenger. Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvis du mener den Messeneger-versjonen som følger med XP, så går det ikke an å fjerne denne med msconfig, eller ved å skru den av i selve programmet. Det eneste som skjer er at den ikke synes lengeer. mem programmet msmsgs.exe, som er Windows Messenger vil likevel bli liggende å kjøre i bakgrunnen. Eneste måten å bli kvitt det på er å avinstallere hele greia. Gå til start -> Kjør og skriv: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove3 Trykk ok, og restart maskinen Denne kommandoen er kjempegrei, men fjern 3-tallet på slutten av den Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Fordi det er forskjell på windows messenger og MSN messenger. Det vet vi utmerket godt, les posten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå