frank_jarle Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 For en god stund siden, tror det var i fjor november(?) at hardware hadde en test paa en router som var rettet mot smaa/mellomstore firmaer, som hadde integrert antivirus og slikt. Etter at jeg leste den artikelen saa leste jeg (husker ikke hvor) at det var en router/firewall som hadde integrert antivirus fra Trend Micro. JEg har vert inne paa Linksys, netgear, D-Link osv. Men finner ikke ut hvilken router jeg har sett paa tidligere. Det eneste jeg vet er at det er en av de kjente "vanlige" merkene (garantert ikke Cisco, Juniper osv). Er det noen som har peiling paa hvilken router jeg egentlig prover aa finne? Trenger litt hjelp til denne notta Frankie Singapore Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11063 ? Men det var vel kanskje heller denne ? Endret 12. januar 2005 av m-kane Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Merkelig, den forste linken din funker ikke :-/ Er en artikel som ikke finnes, jeg er den forste til aa se den, heh. Frankie Singapore Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Tror HW har hatt litt trøbbel i dag? Har hatt problemer å komme inn innimellom jeg i alle fall. Men begge linkene funker hos meg nå i alle fall Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Jepp var litt problematisk. Ble litt paff da jeg fikk den beskjeden. Men naa funker det her ogsaa gitt... Frankie Singapore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå