ymerguer Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Intel Sonoma lanseres 19. januar Etter flere forsinkelser og lovnader om datoer, er nå offisiell lanseringsdato for Intels Sonoma-plattform fastsatt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ... Men det kommer jo til å ta sju lange og sju breie før vi ser dem i laptoper. &%$&%$!!!! Jeg vil ha stillegående sinnsykt fet laptop nå. Ikke vente til sommeren. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det var på tide. Ting tar tid Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ... Men det kommer jo til å ta sju lange og sju breie før vi ser dem i laptoper. Disse er allerede i salg i Japan, så vi kan nok regne med å se dem ganske snart tipper jeg Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Tja, det er alltid vanskelig i så noe konkret om dette. Vi så jo selv hvor lang tid det tok fra vi ble lovet at dette skulle lanseres til det faktisk ble lansert. Og det at den er i salg i Japan behøver heller ikke ha noe å si (det er jo langt dit... He, he = Så... Tror det ikke før jeg ser det. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Tror neppe at AMD har noe særlig å konkurer med mot Intel. Intel har markedet ytelsen, og prisen er ikke så hakkende gale. Gleder meg, selv om det ikke er noen revolusjonerende nyheter så er det nok gøyt. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Endelig, det var på tide! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hmm ... får bare beskjed om at "artikkelen finnes ikke" når jeg forsøker å gå inn via forsiden. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hmm ... får bare beskjed om at "artikkelen finnes ikke" når jeg forsøker å gå inn via forsiden. Funker her verfall. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Tror neppe at AMD har noe særlig å konkurer med mot Intel. Intel har markedet ytelsen, og prisen er ikke så hakkende gale. Gleder meg, selv om det ikke er noen revolusjonerende nyheter så er det nok gøyt. Joda, men det samme kan man jo si var tilfellet på desktopmarkedet for ikke lenge siden. Og der begynner AMD å jafse innpå. AtW Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det var bra! Håper det sitter godt i den Norske markedet innen sommeren Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Håper den blir lansert nåda i morgen. Hvilke hastigheter kommer de på? Høyere enn Dothan? Å når får vi se tester tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå