Loeb Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 TwinMos 1GB MMC kommer ikke til Noreks lager før i begynnelsen av mars. Noen som veit av andre 1GB MMC som fungerer til Sx1 som finnes i Norske webshoper? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302120&cks=PRL fungerer ikke denne brikken da?, det er vertfall den jeg har planer om å kjøpe til min sx1 når den kommer, jeg garanterer ingenting da men ville tro at det fungerer Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Joda den brikken fugerer den, men tidlligere stod det at den ikke kom inn før 1. mars, nå står det 20. januar. Datoene har skiftet veldig i det siste. Derfor jeg lurte på om det fantes andre kort i norske webshopper. Men hvis denne datoen stemmer så er jo saken grei. Da blir det TwinMos, men det skulle ikke forundre meg om datoen er en annen i morgen. Lenke til kommentar
power Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det er da bare å sjekke litt på andre nettbutikker.. Du kan også bruke prisguiden til hw.no *poff* Lenke til kommentar
superreven Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Eventuelt sjekke prisguiden på amobil.no... mer utvalg og billigere alternativ *poffv2* Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Når det gjelder TwinMOS 1GB MMC så er leveringstiden i alle nettbutikkene jeg har sjekka den sammen. De fleste bestiller nok varer via Norek, så leveringstiden blir nok den samme over hele fjøla. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 De har på mpx.no og xd.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå