TST Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 På grunn av de ekstreme mengdene rå vold i dataspillet The Punisher, har den norske distributøren valgt å ikke selge spillet til Norge og Sverige. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 håper at dette ikkje vert vanleg i framtida. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hmm, det hørtes jo hvertfall ut som et artig spill da. Håper det ikke kun er lagt vekt på den solide volden, men at spillbarheten er bra også. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det der er jo det samme som å oppfordre til piratkopiering... Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det der er jo det samme som å oppfordre til piratkopiering... Akkurat. Nå vil jo selvsagt alle prøve å skaffe seg spillet for å se hva alt oppstusset er om. Et alternativ er jo å importere det selv fra f.eks. England via www.play.com eller lignende kanaler. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 He he. Dette virket jo som svært koselige greier. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Skandaløst når de skal begynne å sensurere sånn. Det for holde med med skikkelig merking på coveret. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 http://gamer.no/bilder/ps2/the_punisher/44.jpg Det spillet så da riktig så koselig ut... Hadde aldersgrensene på spillkjøp blitt håndhevet litt stereke hadde det kanskje blitt slutt på sånt tull som dette? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Jeg må si at dette var latterlig. Hvorfor nekte å selge dette spillet den ekstreme volden, når GTA og andre spill som Postal er minst like voldelig?? De som selger spillene bør være strengere til hvem de selger spillene til. Endret 12. januar 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Francis Castiglione Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det tenkte meg! tullinger! K.E Media= Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg må si at dette var latterlig. Hvorfor nekte å selge dette spillet den ekstreme volden, når GTA og andre spill som Postal er minst like voldelig?? De som selger spillene bør være strengere til hvem de selger spillene til. erhm, dersom du leste artikkelen til Gamer.no så står det at GTA, Postal osv. er legoklosser i forhold til Punisher. Jeg er allikevel enig med deg i at 18+ på coveret hadde vært nok. Forøvrig så har K.E. Media et poeng i at de ikke ønsker å starte en debatt omkring voldsspill. Det kan nemlig føre til mye strengere sensur på alt av spill. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 18-år på filmar blir akseptert, så kvifor ikkje innføre ein lov som pålegg selgarane å følge aldersgrensene, så kunne dei som var over 18 kjøpe kva dei vil med legimitasjon om i tvil. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 18-år på filmar blir akseptert, så kvifor ikkje innføre ein lov som pålegg selgarane å følge aldersgrensene, så kunne dei som var over 18 kjøpe kva dei vil med legimitasjon om i tvil. Det finnes ingen lov som pålegger selgere å følge aldersgrensene på film. Loven om aldersmerker på filmer krever at filmene skal være merket med aldersgrense og godkjent av Norsk Filmtilsyn, det finnes ingen lov om at selgeren i butikken ikke kan selge en film med 18-års grense til en ti-åring. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er det fordi de frykter represalier fra Valgerd de dropper å selge spillet i norge eller? Jaja, eneste dette fører til er at de som ellers hadde kjøpt spillet laster det ned, i tillegg til de som hadde lastet det ned uansett Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Virker som ett pretty violent game dette her ja Men litt off topic, grafikken ser utrolig console prega ut.Kunne det virkelig ikkje vert bedre? har sett en del filmer fra spillet, ser utrolig morro ut da Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Seier som andre har sagt, det er uten tvil oppfordring til piratkopiering. Dessuten så skal eg vera ekstra snill om nokre år og laga eit spel som er ubeskriveleg voldeleg og gratis for alle å laste ned og sjølvsagt kanonkjekt å spela. Kva skjer då? Lenke til kommentar
Francis Castiglione Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 "-Vi ønsker å drive god forretning, ikke å provosere" Vel, jeg er provosert!!... Tror dere det hjelper?... Lenke til kommentar
genetex Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hahaha jeg må barfe le, jeg hadde sikkert sett dette spillet en eller annen gang, men aldri tenkt å kjøpe/skaffe det, FØR NÅ! jaja, dette må da prøves ut hehe. Skulle nesten trudd de laget så mye styr pga att di ville att vi skulle kjøpedet. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Et alternativ er jo å importere det selv fra f.eks. England via www.play.com eller lignende kanaler. Jeg og bruttern har allerede bestilt det derifra! EDIT: Mekket litt på det originale "The Punisher Game"-bildet... God Save The Punisher! Endret 31. januar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Kan nesten forstå dem men bare nesten Spillte igjennom demoen for en stund siden og det var ganske brutalt ja. Men det var jo også bra gameplay, likte måten han avhørte folk på Endret 31. januar 2005 av Graphic_Slut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg