Lolert Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det triste synet som jeg møter nesten hver gang jeg skal replye på en tråd, er at det er flere folk som kritiserer og ikke hjelper personen som spør etter råd eller hjelp.. Jeg kunne håpe at moderatorer var litt strenge og snakka til de som skriver og krangler om ting som ikke har noen ting som helst å gjøre med tråden.. Et eksempel: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=352818&hl= der gjør de ikke annet en a bare gjøre narr av personen og ikke gidder å bry seg om topicen til tråden engang! Det er patetisk å se på de krangle! håper jeg kommer fram.. mvH lolert Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Her har du min fulle støtte, advarsel bør bli delt ut noe hyppigere i slike tilfeller som du her har vist til. Respektet andre slik du vil at de skal respektere deg, og har man ikke noe fornuftig å komme med kan man heller klappe igjen. Hva sier dere, Gamer.no? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nå begynner den aktuelle tråden å bli litt gammel, men det ligger ikke inne noen rapporter på den for øyeblikket hvertfall. Hvis dere ser noe dere vil rapportere, trykk på -knappen. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ja, har også kommet over en del tråder der det er ingen/nesten ingen (noen prøver jo faktisk å hjelpe og da) som prøver å hjelpe fyren som har problemer med PC'en eller hva det nå måtte være. Er jo litt dumt og da... Men det er bra at ikke alle er like useriøse og faktisk prøver å hjelpe. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Herregud, synes folk kan prøve å formulere seg litt seriøst! Tråd 1 Tråd 2 10% av trådene han poster blir stengt, greit nok, trenger ikke å flame.. Men gutten må da ta litt lærdom! Jeg er egentlig enig med deg, men til en viss grad.. Dvs. Jeg hater at folk ikke gidder å ta seg tid til å formulere seg ordentlig, og driter i hvilken kategori de poster i, enda de har flere innlegg (ikke nye brukere) om de da blir flamet går det meg hus forbi! På en annen side, forumet blir ikke noe mer seriøst av at folk fryser ut de som gjør noe feil, tvert imot, blir vel heller værre! Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 QUOTE (jh_ @ 12/01/2005 : 13:16) *TEXT* Vi har alle vært newbs, men, ja det går jo an å tenke seg litt om før man poster... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) QUOTE (fragmaster Jay @ 12/01/2005 : 13:24) QUOTE (jh_ @ 12/01/2005 : 13:16) *TEXT* Vi har alle vært newbs, men, ja det går jo an å tenke seg litt om før man poster... Det er det jeg mener med "enda de har flere innlegg (ikke nye brukere)". Vi har alle vært nye ja Endret 12. januar 2005 av jh_ Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) QUOTE (jh_ @ 12/01/2005 : 13:16) Herregud, synes folk kan prøve å formulere seg litt seriøst!Tråd 1Tråd 210% av trådene han poster blir stengt, greit nok, trenger ikke å flame.. Men gutten må da ta litt lærdom!Jeg er egentlig enig med deg, men til en viss grad.. Dvs. Jeg hater at folk ikke gidder å ta seg tid til å formulere seg ordentlig, og driter i hvilken kategori de poster i, enda de har flere innlegg (ikke nye brukere) om de da blir flamet går det meg hus forbi!På en annen side, forumet blir ikke noe mer seriøst av at folk fryser ut de som gjør noe feil, tvert imot, blir vel heller værre! jeg lurer litt på om "han du viste i dine linker og min link" trenger faktisk å lese rettningslinjene.. han har en tendens til å spørre om de fjerneste ting... Men.. det går jo ann å heller veilede enn å bare drite ut og kritisere.. dette er bare en påminnelse til de på forumet sm liker å kritisere.. Det er ikke noe vits i å nevne navn... men det vet det selv.. så skjerpings! :D:D:D Endret 12. januar 2005 av Lolert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg