Gå til innhold

Jeg kjeder meg!

Pasient

Anbefalte innlegg

Dette tror jeg er den lengste skoledagen ever. Fra jeg kom til skolen har jeg sittet på de onde jævla stolene som likegjerne kunne vært utstyrt med spiker og brystvorter, surfet på diverse sider, hatt et prosjekt om amd på engelsk der jeg prata minst 50% løgn, ikke det at lærerne skjønte det da. Så nå har jeg ingenting og gjøre, har fått en oppgave om lisenser, men det regner enda ikke rosa kaniner i helvette så jeg har ingen planer om og lese gjennom lisensavtalene til WinRAR og WsFTP for så og skrive et sammendrag.

Det eneste lystpunktet i dag har vært frokosten her på skola, klokken halv 10 strømmer alle til kantina, betaler 15kr og får seg 3 skiver med valgfrit pålegg og 2 glass med juice, hurra! Men det ble jo selfølgelig ødelagt av 3 bimboer fra helse og sosial som ikke kunne holde kjeft og har en oppfattning av verden der G.w Bush er konge over usa, og mullah krekar er bin laden. (seriøst, en av de mente faktisk det der seriøst).

Så, tilbake til klasserommet, parkere den halvfeite ræva mi på de stolene som jeg beskrev tidligere i posten, sette med ned foran pcen, på med headset og prøve og øverdøve de forbanna nerdene i klassen som sitter og prater høyt, og konstant og har en latter som er så irriterende at halvparten skulle være nok. De greier ikke og holde kjeft, faen steike. sitter og prater om dungeons and dragons, og d12 terninger, og hvordan en av de NESTEN fikk ta på puppen til ei jente, selv om det var med uhell.

Nå er det endelig langfri, sitter og vurderer om jeg skal gå ut og røyke. Men den tanken forsvant like fort som den kom. Ute står det sikker 5 evneveike jenter og prater og prater og bare gjør meg mer irritert enn det jeg er. Og jeg gidder ikke gå ned to trapper og 50 meter unna skolen bare for og få i meg litt nikotin.

Men dagen er ikke over, enda 4 timer igjen. Så her sitter jeg med en catch linje som sikkert har packet loss på 80% på en god dag, idioter som prater så høyt at de faktisk greier og overdøve mitt headset med metallica på fult, en lærer som har en syk fetish for meningsløse, lange og idiotiske oppgaver. Og han krever faktisk at jeg skal lese 6 sider med lisensavtaler! Ta tilfart og sykle vannrett inn i helvette sier nå bare jeg.

Jeg må seriøst komme meg hjem, sette på litt avslappningsmusikk, og prøve og ikke møte opp på skolen neste dag med en ladd pistol eller noe og klikke totatl culombine på den idiotiske læreren, de stokk dumme bimbo kjerringene på helse og sosial, og de satans nerdene som sitter to meter unna meg.

Da tror jeg at jeg var ferdig med og liste opp alt som har gjort meg forbannet i dag, så nå er det bare og beklage for alle skrivefeil, alle og/å feil og mangel på tegnsetting.

MVH

Pasient-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om jeg sitter i andre enden av klasserommet med headsettet på fullt, klarer ikke det å overdøve "geeks corner". (Pasient og jeg går i samme klasse)

Jeg er sikkert minst like frustrert som deg Bård, men livet er hardt. Bare bli bitter slik som jeg er med en gang.

Helt til slutt. Jeg kommer ALDRI til å lese lisensavtalene! Måtte den forp**te programvare læreren ta tillfart å sykle vannrett inn i helvette! :realmad:

Lenke til kommentar
Hehe, kaller du oss nerder?

Det er greit at vi er geeker, men de vi snakker om skiller seg ut fra mengden. De er værre enn verst. Uspiselige, ufyselige og fæle gutter med en humor som ikke hører hjemme på den mest forlatte plassen i det 78'ende solsystem!

Lenke til kommentar

Enig med Apoc der. De 3 jævla skapningene som sitter 2 meter unna meg og ytrer de mest ufyselige prepubertale stemmene, den tynneste meste horrible latteren du kan finne og har en humor som grenser seg til og quote action filmer og ordet "mordi". Jeg kan nesten ikke beskrive med ord hvor mye de irrterere meg akkurat nå. De har vært irriterende fra første skoledag, greier faen ikke holde kjeft. Åååh, jeg kjenner jeg blir varm i toppen bare av og nevne dem.

På tide og få ut og røyke før det går helt i surr for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...