Gå til innhold

Skal til London og kjøpe meg V800, tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående din pirking. Hadde du lest ordentlig hadde du sett dette:

Vi kommer ikke til å lansere en lignende modell

Ingen kan komme å påstå at Z800 ikke er en lignende modell til V800. Ikke samme modell, men lignende.

Angående å stole på amobil, så er det vel ikke riktig å klandre dem for at SE ikke gir dem korrekt informasjon. Man kan ikke la vær å publisere hva SE forteller i frykt for at det er løgn, som det nå var.

Angående meg; Jeg har brukt relativt seriøse kilder og ikke laget noe informasjon selv, så å si at man ikke kan stole på meg er bak mål.

Jeg anbefaler deg å sette deg tilstrekkelig inn i saken OG lese retningslinjene før du poster igjen.

Are...

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Neimen huffda!!

Det var da felt hvor sint vi ble, var ikke meningen å tråkke noen på tærne.

Hadde jeg ikke vært så rask så hadde jeg fullført kommentaren min med en :p så hadde det kanskje ikke blitt tatt så ille opp for det var ikke ille ment, bare en liten hastig kommentar som jeg mener enhver seriøs skribent/fagperson/journalist bør tåle!

Retro...

Lenke til kommentar
Neimen huffda!!

Det var da felt hvor sint vi ble, var ikke meningen å tråkke noen på tærne.

Hadde jeg ikke vært så rask så hadde jeg fullført kommentaren min med en :p så hadde det kanskje ikke blitt tatt så ille opp for det var ikke ille ment, bare en liten hastig kommentar som jeg mener enhver seriøs skribent/fagperson/journalist bør tåle!

Retro...

Ikke for å være pirkete men han er verken en seriøs skribent/fagperson/journalist. :!: derimot er han moderator.....

Til de som spiser all fisk rå og kald:

Det er en dyd og kunne lese mellom linjene noen ganger når man ser verden som svart eller hvit.

Lenke til kommentar

Litt dyrere

Z800i er en 3G-mobil som er bygget på den populære modellen V800, som var en 3G-mobil eksklusivt designet for mobilselskapet Vodafone. Den nye modellen ser til forveksling lik ut og har de samme imponerende spesifikasjonene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...