Retroboy Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Konklusjonen er vel at hvi hverken kan stole på hverken Jakob Rydén, arehei eller amobil. Eller hvis vi er veldig pirkete så har de jo rett for V800 blir ikke lansert her, men det gjør derimot Z800i Retro... Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Angående din pirking. Hadde du lest ordentlig hadde du sett dette: Sitat Vi kommer ikke til å lansere en lignende modell Ingen kan komme å påstå at Z800 ikke er en lignende modell til V800. Ikke samme modell, men lignende. Angående å stole på amobil, så er det vel ikke riktig å klandre dem for at SE ikke gir dem korrekt informasjon. Man kan ikke la vær å publisere hva SE forteller i frykt for at det er løgn, som det nå var. Angående meg; Jeg har brukt relativt seriøse kilder og ikke laget noe informasjon selv, så å si at man ikke kan stole på meg er bak mål. Jeg anbefaler deg å sette deg tilstrekkelig inn i saken OG lese retningslinjene før du poster igjen. Are... Endret 16. februar 2005 av arehei Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Neimen huffda!! Det var da felt hvor sint vi ble, var ikke meningen å tråkke noen på tærne. Hadde jeg ikke vært så rask så hadde jeg fullført kommentaren min med en så hadde det kanskje ikke blitt tatt så ille opp for det var ikke ille ment, bare en liten hastig kommentar som jeg mener enhver seriøs skribent/fagperson/journalist bør tåle! Retro... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Retroboy skrev: Neimen huffda!! Det var da felt hvor sint vi ble, var ikke meningen å tråkke noen på tærne. Hadde jeg ikke vært så rask så hadde jeg fullført kommentaren min med en så hadde det kanskje ikke blitt tatt så ille opp for det var ikke ille ment, bare en liten hastig kommentar som jeg mener enhver seriøs skribent/fagperson/journalist bør tåle! Retro... Ikke for å være pirkete men han er verken en seriøs skribent/fagperson/journalist. :!: derimot er han moderator..... Til de som spiser all fisk rå og kald: Det er en dyd og kunne lese mellom linjene noen ganger når man ser verden som svart eller hvit. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 itavisen.nos artikkel om kommende 3G telefoner fra SE skrev: Litt dyrere Z800i er en 3G-mobil som er bygget på den populære modellen V800, som var en 3G-mobil eksklusivt designet for mobilselskapet Vodafone. Den nye modellen ser til forveksling lik ut og har de samme imponerende spesifikasjonene. Lenke til kommentar
Kuja Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvordan gikk det med London-v800 din? Kjøpte meg en selv i Sverige for 4300,- SEK, gang det med 0.9 for å få NOK, ikke verst. Er det noen som kan gi ris/ros/tilbakemelding på unlock.no eller liknende sjapper? Lenke til kommentar
Kuja Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jaja.. dårlig med respons fra forumet, men har ihvertfall fått ordnet mobilen og bruker den flittig. Funker som bare det, med z800 software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå